جامعه

تحمل کن عزیزم

روابط عمومی سازمان انتقال خون اعلام کرد: واردات خون، هیچگونه توجیه علمی ندارد. از زمان تأسیس این سازمان، هیچگونه خون و فرآورده‌های خونی از قبیل گلبول قرمز فشرده شده، پلاسما، پلاکت و کرایو وارد کشور نشده است.

میگن : روابط عمومی سازمان انتقال خون اعلام کرد: واردات خون، هیچگونه توجیه علمی ندارد. از زمان تأسیس این سازمان، هیچگونه خون و فرآوردههای خونی از قبیل گلبول قرمز فشرده شده، پلاسما، پلاکت و کرایو وارد کشور نشده است.

میگم : حالا کی چوب برداشته که شما میگید ما گربه ندزدیدیم؟!  

***

میگن: معاون ترافیک شهرداری تهران: خودروسازان آلودگیهای زیست محیطی بسیاری را با به تعویق انداختن استاندارد خودروها ایجاد میکنند. متاسفانه خودروسازان در حاشیه امن قرار گرفته و حتی برای آنها فرش قرمز پهن شده است. تردد مینیبوسهای فرسوده در تهران باعث تحقیرمان شده است.

میگم: شما قبلاً این همه دل نازک نبودی ها! تحمل کن عزیزم! تحمل!

***

میگن : رئیس دانشگاه امیرکبیر، از توسعه طرح «ماشین ترجمه فارسی» در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این پروژه، محققان با موفقیت اقدام به توسعه ترجمه ماشینی با محوریت زبان فارسی کردهاند. با توجه به کاربردهای وسیع این ماشین، امیدواریم زمینه بهرهبرداری از آن فراهم شود.

میگم : کار فرهنگی یعنی همین! این ماشین رو در ترجمه وعده های دولت به کار بگیرید و نتایج را به دیگر کشور ها صادر کنید. و این گونه صادرات غیر نفتی را توسعه دهید.

***

میگن : محقق ایتالیایی گفت: در ایران آدم های مهربانی زندگی می کنند و فرزندان ایرانی در کنار
خانواده هایشان زندگی شیرینی دارند.

میگم : دلیلش اینه که ما دوباره داریم سریال آینه
می
بینیم. دلتون بسوزه شما که ندارین!

 

https://shoma-weekly.ir/oM0lE6