مجلس

تجربیات آیت‌الله رئیسی موجب تحول در قوه مجریه می‌شود

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی شخصیتی ضدفساد است و در دوران ریاستش بر قوه ‌قضائیه تحولات چشم‌گیری را در این دستگاه شاهد بودیم و در نتیجه تجربیات او در این زمینه موجب تحولاتی در قوه مجریه نیز می‌شود.
غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص شایستگی های آیتالله رئیسی اظهار کرد: مردم غیور کشورمان از آیتالله رئیسی به عنوان مرد قانون و عمل یاد میکنند وامیدواریم که او به عنوان یک فرد انقلابی و پایبند به آرمان های امام و شهدا پیروز انتخابات ریاست جمهوری 1400 باشد. انشاءالله که در آیندهای نزدیک و بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی در همه زمینه ها به او کمک خواهد کرد تا مشکلات اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور رفع شود. ما معتقدیم باید برای حل مشکلات کشور یک دولت انقلابی و جهادی روی کار آید در غیر اینصورت اگر یک فرد غیر انقلابی و غیر جهادی سکان دار هدایت قوه مجریه شود تمام امیدهای مردم ناامید خواهد شد و مشکلات کشور مانند سابق ادامه دار است.

وی عنوان کرد: آیتالله رئیسی میتواند مانند شهید بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی اثرگذار باشد زیرا در مدت زمانی که  درقوه قضائیه حضور دارد و ریاست آن قوه بر عهده اوست کارهای بسیار مهم و بزرگی انجام داده است. او در عرصه های اقتصادی نیز اثرگذار بوده و بسیاری از کارخانهها و تاسیساتی که از رونق افتاده و تعطیل شده بودند را با پیگیریهای مکرر و حمایت قوه قضائیه  به عرصه تولید برگردانده و دوباره احیاء کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر مردم و اقشار مختلف و نیز نخبگان کشور میدانند که آیتالله رئیسی انسان پاکدستی است که سالم زندگی کرده و او در روزگار فعلی برای کشور مانند کیمیایی کم یاب است.

مرحبا ادامه داد: متأسفانه دولت تدبیر و امید در حل مشکلات کشور راهکارهای مناسبی در اختیار نداشت و به جای این که ظرفیت های داخل را فعال سازد برروی برجام، معاهدات و قرارداد های بین المللی مانور میداد در صورتی که چندین سال است از منویات رهبر انقلاب و بیانات ایشان در خصوص جهش تولید و اقتصاد مقاومتی غفلت کرده و در این راستا برنامه ریزی نداشته است. امید میرود با رئیس جمهور شدن آقای رئیسی چینش کابینه او به صورتی رقم بخورد که ضمن فعالسازی ظرفیتهای داخلی مسیر اشتباه دولت یازدهم و دوازدهم را اصلاح و امید و نشاط را به جامعه بازگرداند.

به گفته وی؛ آیتالله رئیسی شخصیتی ضد فساد است و در دوران ریاستش بر قوه قضائیه تحولات چشمگیری را در این دستگاه به وجود آورده است و او میتواند همین تحولات را در ابعاد گستردهتر در قوه مجریه و دستگاههای اجرایی به وجود آورد.

https://shoma-weekly.ir/mEW3uN