ویژه

تجدید میثاق حزب موتلفه اسلامی با امام خامنه ای

تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر شنبه به نمایندگی از این حزب به عیادت امام خامنه ای رفتند.
تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر شنبه به نمایندگی از این حزب به عیادت امام خامنه ای رفتند.
مهندس سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی، دکتر اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی، محمد نبی حبیبی دبیرکل، محمد علی امانی دبیر اجرایی و محمد رضا اعتمادیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این دیدار ضمن شکر الهی به خاطر سلامتی رهبر معظم انقلاب ، شفای کامل ایشان را از درگاه الهی مسئلت کردند.

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار شما در خصوص این دیدار گفت: اعضای ولایت مدار حزب موتلفه اسلامی، همواره دعاگوی سلامتی رهبر معظم انقلاب بوده و هستند؛ اما در این مقطع که خبر از جراحی موفقیت آمیز ایشان داده شد، وظیفه می دانستیم برای شکر سلامتی ایشان و تجدید عهد با ولایت فقیه به محضر ایشان برویم.

محمد علی امانی افزود: آرزوی امت اسلامی به ویژه اعضای حزب موتلفه اسلامی که همواره بعد از نمازها از باریتعالی سلامتی ایشان تا انقلاب حضرت مهدی(عج)را مسئلت می کنند، مشاهده مجدد ایشان در اسرع وقت در دیدارهای جمعی در حسینیه امام خمینی(ره)است.

وی خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی برای لبیک به ندای استنصار ولی فقیه تشکیل شد و در این بیش از پنجاه سال همواره وظیفه خود را سربازی برای ولایت فقیه دانسته است. امیدواریم پس از این نیز خداوند توفیق انجام این وظیفه به احسن وجه را نصیب این جمع الهی بنماید.

شایان ذکر است در طول هفته گذشته و پس از اعلام عمل موفقیت آمیز جراحی رهبر معظم انقلاب اسلامی، فضای کشور شاهد تجلی محبت، صمیمیت و هیجان ملی برای سلامتی امام خامنه ای بوده است.

دکتر مرندی رییس تیم پزشکی ایشان، در مصاحبه ای ضمن ابراز رضایت کامل از این عمل گفت: بطور معمول مراقبتهای بعد از این عمل برای همه بیماران در بیمارستان انجام می شود و در خصوص ایشان نیز همین روند طی خواهد شد. پس از ترخیص نیز مانند همه بیماران، در دوره نقاهت، محدودیتهای بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاری وجود دارد و ایشان اگرچه فردی فوق العاده پر کار هستند، اما باید به مدت چند هفته از فشار کاری خود کم و برخی کارها را نیز حذف کنند، البته اراده ایشان بر این است که هر چه زودتر به حالت طبیعی بازگردند.


https://shoma-weekly.ir/tIHpkj