ویژه

تا انتخابات


اصولگرایان دلسوز انقلاب "کنار رفتن به نفع یکدیگر" را بررسی کنند
فارس: آیت‌الله حسن ممدوحی درباره ارائه لیست‌های متعدد از سوی اصولگرایان اظهار داشت: دشمن نمی‌تواند از تعدد لیست‌های جریان اصولگرا بهره بگیرد؛ چرا که اصولگرایان در هدف مشترک هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که معتقد است اقدام اصولگرایان در ارائه لیست‌های جداگانه، اقدام مناسبی نیست، در خصوص کنار رفتن برخی نمایندگان به نفع یکدیگر به منظور کاهش تشتت بین اصولگرایان، گفت: از دلسوزان انقلاب انتظار می‌رود صلاح اصولگرایان را تشخیص دهند.

کاندیداهای مجلس به جای سیاه‌نمایی و نفی کارنامه رقبا، خود را معرفی کنند
فارس: حجت‌الاسلام و والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حاشیه برگزاری مراسم چهلم شهید احمدی روشن در دانشگاه علم و صنعت ایران در جمع خبرنگاران گفت: انتظار از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی این است که خودشان را به صورتی که هستند بیان کنند و از سیاه نمایی نسبت به زحمات 33 ساله گذشته ملت ایران جلوگیری کنند.
امیدوارم مردم اصولگرایان معتدل را انتخاب کنند
ایسنا: شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که درانتخابات پیش روی مجلس اصولگرایانی معتدل و با عقلانیت مورد انتخاب مردم قرارگیرند.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به سئوالی درباره لیست‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، گفت: تا زمانی که در شهرداری هستم و مسئولیت کار فنی دارم در حوزه مسائل سیاسی اظهارنظر نمی‌کنم.
شهردار تهران با بیان این‌که درباره لیست‌های انتخاباتی اظهارنظر نمی‌کنم، در عین حال ابراز امیدواری کرد که اصولگرایانی معتدل و با عقلانیت که کار را با تدبیر دنبال می‌کنند مورد انتخاب مردم قرارگیرند.
جبهه صدای ملت با اصلاح‌طلبان ائتلاف نمی‌کند
فارس: حمیدرضا کاتوزیان سخنگوی جبهه صدای ملت با تاکید بر اینکه لیست صدای ملت برای انتخابات مجلس نهم به اصولگرایان منتقد دولت آقای احمدی‌نژاد اختصاص دارد، گفت: ما به رفتارها و قانون‌گریزی‌های آقای احمدی‌نژاد به شدت انتقاد داریم.
وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان منتقد دولت هیچ‌گاه با اصلاح‌طلبان ائتلاف نخواهند کرد، گفت: جبهه پایداری منتقد دولت نیست.
https://shoma-weekly.ir/zG8ZNW