مجلس

تاکید فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی بر وحدت حول محور جامعتین

عزم و ارادۀ اصولگرایان بر این است تا با حل مسایل به وحدت جمعی برسند؛ اما نکته‌ای که برای حزب مؤتلفه اسلامی حائز اهمیت است و بر آن تأکید دارد وحدت، حول محور جامعتین است؛ زیرا تمامی فعالیت‌ها و مبارزاتی که مؤتلفه اسلامی از سال 41 هم دنبال کرده با محوریت روحانیت بوده است و همچنان بر ادامه این روند اعتقاد دارد.

فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی با ریاست عبدالرضا مصری تشکیل جلسه داد. در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان برگزار شد، دکتر اسدالله بادامچیان از آخرین اخبار جلسات و نشست‌های اصولگرایان در جهت وحدت و همدلی سخن گفت.

قائم مقام دبیر کل جبهۀ پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: طی چندین جلسه که با اعضای مرکزی جبهۀ پایداری و جمعیت ایثارگران تشکیل شد، در راستای همگرایی بیشتر و وحدت بین اصولگرایان گام‌های مثبتی برداشته شده است. امید است با این روندی که تمام اصولگرایان پیش گرفته‌ایم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: عزم و ارادۀ اصولگرایان بر این است تا با حل مسایل به وحدت جمعی برسند؛ اما نکته‌ای که برای حزب مؤتلفه اسلامی حائز اهمیت است و بر آن تأکید دارد وحدت، حول محور جامعتین است؛ زیرا تمامی فعالیت‌ها و مبارزاتی که مؤتلفه اسلامی از سال 41 هم دنبال کرده با محوریت روحانیت بوده است و همچنان بر ادامه این روند اعتقاد دارد.

در این نشست نیز نمایندگان اخبار و مسایل روز را بیان کردند و در رابطه با مسایلی چون مذاکرات هسته‌ای، نقش فراکسیون در رأی اعتماد وزیرعلوم با رعایت خطوط قرمز، ارزیابی عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف و تأکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بحث و بررسی پرداختند./

https://shoma-weekly.ir/sbt3Xj