مجلس

تاخیر در مسکن مهر به استهلاک آن می انجامد

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: تاخیر بیش از این در تحویل واحدهای مسکن مهر به صلاح نیست و تاخیر در تحویل مسکن مهر به مستهلک شدن واحدها می انجامد
محمدرضا ملکشاهی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات پیش آمده برای مسکن مهر پردیس، گفت: با توجه به اینکه طرح مسکن مهر برای اقشار محروم جامعه تدوین و اجرا شده تاخیر در تحویل این واحدها به مالکان به صلاح نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از علل تاخیر در بهره برداری از مسکن مهر پردیس بحث اختلاف ایجاد شده بر سر مالیات ها است، افزود: هر چند ما موافق کاهش مالیات ها نیستیم اما باید در این موضوع نیز قانون به نحو درست اجرایی شود.

وی ادامه داد: همیشه مالیات از جیب مردم محروم پرداخت می شود و از این نظر باید در بحث واحدهای مسکن مهر تدبیری اندیشیده شود زیرا تاخیر بیش از این به صلاح نیست.

تاخیر در تحویل مسکن مهر به مستهلک شدن واحدها می انجامد

نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اخذ مالیات از واحدهای مسکن مهر با معافیت هایی همراه بوده است، تصریح کرد: اگر دولت در این حوزه خواهان تغییراتی دیگر است باید با ارایه لایحه ای به کمیسیون عمران مجلس و شفاف سازی موضوع حتی معافیت کامل این نوع واحدها را درخواست کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشکل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور باید هر چه سریع تر حل شود، گفت: تاخیر در بهره برداری از این واحدها مستهلک شدن پروژه را در پی دارد.

https://shoma-weekly.ir/jlBfvE