مجلس

تأکید ویژه امام بر حفظ حجاب کامل قابل انکار نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تحلیل رهنمود‌های امام باید بر اساس آثار مکتوب شده ایشان باشد، گفت: رهنمود‌های امام(ره) کامل و روشن است به همین علت نیازی به رجوع به نقل قول‌های برخی از مسئولان به هیچ وجه احساس نمی‌شود.
 لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس، درخصوص سخنان اخیر حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و تاکید وی بر تقید امام(ره) به مسایل شرعی و احکام دینی، اظهارداشت: به طور حتم از نوه امام(ره)، سیدحسن خمینی همین‌طور انتظار می‌رفت که واکنش نشان دهند و تذکر به موقع دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح‌کرد: ‌امام(ره) اهتمام ویژه‌ای به دو امر نماز و حجاب داشتند و همواره تاکید می‌کردند بانوان ما باید حجاب اسلامی را رعایت کنند و در حفظ آن کوشا باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه امام(ره) آثار ماندگار مطلوبی دارند که هر کدام نشانگر نوع بینش معنوی و علمی ایشان هستند، خاطرنشان کرد: باید مشتاقان امام(ره) به مستندات ایشان که از جمله صدا،‌ خط و کتاب‌های مکتوب شده این بزرگوار است، مراجعه کنند نه اینکه تحت تاثیر نقل و قول‌های اخیر قرار گیرند.

افتخاری با بیان اینکه تحلیل رهنمود‌های امام باید بر اساس آثار مکتوب شده ایشان باشد، گفت: رهنمود‌های امام(ره) کامل و روشن است به همین علت نیازی به رجوع به نقل قول‌های برخی از مسئولان به هیچ وجه احساس نمی‌شود.

https://shoma-weekly.ir/jUSSW4