ویژه

بی‌واسطه در خدمت محروم‌ترین بندگان خدا قدم برداشت

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد طی پیامی درگذشت «فاطمه رهبر» را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

درگذشت بانوی فرهیخته و انقلابی، سرکار خانم دکتر فاطمه رهبر که عمر پربرکت خود را در خدمت به محرومان و نیازمندان گذراند، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.
این مجاهد دانشمند و مردمی که همواره مورد وثوق نظام و مورد اعتماد مردم بود، در آخرین مسئولیت اجرایی خود، بی‌واسطه در خدمت محروم‌ترین بندگان خدا قدم برداشت و چه افتخاری بالاتر از این برای بندگان خالص خداوند؟
مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب، سیل‌زدگان غرب و جنوب و شمال کشور، محرومین سیستان و بلوچستان و هرمزگان و جنوب کرمان و حاشیه‌نشینان مشهد مقدس، هیچگاه حضور گرم و یاد این بانوی مددکار را که بی‌شک الگویی برای تمامی امدادگران بود و خواهد ماند، فراموش نخواهند کرد.
به طور قطع همین روحیه مردمی و ساده‌زیستی ایشان بود که وی را چهار دوره در بالاترین درجه اعتماد مردمی و بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی نشاند.
بدینوسیله درگذشت بانوی فداکار، خانم دکتر فاطمه رهبر را به مردم قدرشناس ایران اسلامی، امدادگران و مددجویان کمیته امداد و به ویژه خانواده محترم و همسر بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر عاجل مسالت دارم.

https://shoma-weekly.ir/v9taiI