مجلس

بی‌خاصیتی سازمان ملل صهیونیستها را گستاخ‌تر کرده است

متاسفانه تا کنون هم عملکرد این سازمان نشان داده است که به وظایف خود عمل نمی کند. زیرا با وجود جنایات رژیم صهیونیستی تا کنون سازمان ملل علیه رژیم اشغالگر قدس یک اقدام اساسی و جدی انجام نداده است، لذا بدین جهت است که این رژیم چنین گستاخانه عمل می کند و به خود اجازه می دهد که به خاک کشور همسایه تجاوز کند.
اسماعیل کوثری عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جولان گفت: اقدام اخیر رژیم اشغالگر قدس یک اقدام تجاوز کارانه محسوب می شود.

وی ضمن محکوم کردن این جنایت افزود: این مسئله باید از طرف شورای امنیت سازمان ملل پیگیری و رسیدگی شود وعوامل این جنایت به دادگاه فرا خوانده شوند و با آنها با اشد مجازات برخورد کنند .

وی تصریح کرد: اگر در این امر کوتاهی شود، باید گفت که دیگر اصل سازمان ملل خاصیتی ندارد. متاسفانه تا کنون هم عملکرد این سازمان نشان داده است که به وظایف خود عمل نمی کند. زیرا با وجود جنایات رژیم صهیونیستی تا کنون سازمان ملل علیه رژیم اشغالگر قدس یک اقدام اساسی و جدی انجام نداده است، لذا بدین جهت است که این رژیم چنین گستاخانه عمل می کند و به خود اجازه می دهد که به خاک کشور همسایه تجاوز کند.

کوثری با بیان آنکه این حرکت متجاوزانه رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند، اذعان داشت: نیروهای جبهه مقاومت خصوصا حزب الله لبنان با اقتدار و قدرت بیان کرده اند که ازکنار این مسئله بی تفاوت نمی گذریم و در قبال این اقدام متجاوزانه عکس العمل نشان خواهیم داد و مردم رژیم غاصب صهیونیستی را به پناهگاهها دعوت کرده است. وی خاطر نشان کرد: اصل موضوع این است که اسرائیلیها خوب میدانند که آقای سید حسن نصرالله فردی نیست که اگر موضوعی را بیان می کند به آن عمل نکند. لذا چگونگی این مسئله به نحوه تصمیمگیری و عمل حزبالله بستگی دارد. لذا این سخن دبیر کل حزب الله هشدار جدی به این جنایتکاران است.

https://shoma-weekly.ir/kcbAGC