مجلس

بیکاری مشکل اساسی کشور است

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی گفت: اشتغال و بیکاری مشکل اساسی کشور است و این مشکل در استان لرستان به یک بحران تبدیل شده است.
محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه شورای اداری بخش ویسیان که در محل بخشداری ویسیان برگزار شد‌ با اشاره به مشکلات شهرستان چگنی و به ویژه این بخش گفت: اشتغال و بیکاری مشکل اساسی کشور است و این مشکل در استان لرستان به یک بحران تبدیل شده که رفع این بحران هم نیازمند عزم جدی همه مدیران و نمایندگان است.

وی افزود: با توجه به اینکه نظام برنامه ریزی کشور در توزیع عادلانه ثروت ناتوان است ما باید بسیار توانمند در حوزه قدرت نفوذ کنیم تا انتظارات مردم را برآورده کنیم.

ملکشاهی راد یاد آور شد: برای پاسخگویی به درخواست های مردم باید مسایل سیاسی را کنار بگذاریم و با عبور از خواسته های سیاسی تنها به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیندیشیم.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی اختلاف مردم با منابع طبیعی بر سر اراضی زراعی و ملی را از دیگر دغدغه های مردم ویسیان عنوان کرد و اظهار داشت: این مشکل را در سطح عالی وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کرده ام و با تشکیل کارگروهی این اراضی تفکیک می شوند و برای مدیریت اراضی ملی هم باید از مردم برای صیانت از جنگل ها و اقتصادی کردن آنها بهره مند شد.

https://shoma-weekly.ir/3bwdd1