ویژه

بیعت عاشورایی شهدای مؤتلفه اثبات بطلان ایسم‌ها بود

آنها ثابت کردند که اگر سلسله‌ یزیدیان در زمان‌های مختلف کار یزیدی انجام دهند، حسینیان نیز کاری حسینی می‌کنند و پیروزی خون بر شمشیر را که مرجع و مقتدای‌شان حضرت روح‌الله به‌عنوان شعار حسینیان زمان‌شان برگزیده بودند، محقق ساختند
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد شهدای مؤتلفه (یادمان طلایه‌داران آفتاب) گفت: مؤتلفه‌ای‌ها در اول بهمن سال 43 کاری حسینی انجام دادند و در عاشورای 26 خرداد 44 به مقتدایشان پیوستند.

«استاد بزرگ مرحوم عسگر اولادی نقل کردند که شهید بخارایی و دیگران قبل از عملیات «بدر» رسیدن به مقتدایشان را آرزوی خود می‌دانستند.»

وی افزود: همین شهید شجاع در پاسخ آدمک‌های شاه که به‌عنوان دادستان نظامی به او می‌گفتند آنچه را که من می‌گویم، بگو، بارها تاکید می‌کرد، مگر نشنیده‌اید که مرجع ما فرموده که هر کسی بر این رژیم فریاد برنیاورد مسلمان نیست؟ ما تصمیم گرفته‌ایم که این فریاد را از لوله اسلحه گرم برآوریم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: شهیدان حزب مؤتلفه در راه جهاد فی سبیل‌الله و در میدانی که مرد را از نامردان جدا می‌کرد به مقتدایشان حضرت روح‌الله پیمان خون بستند و با امام حسین(ع) بیعت عاشورایی داشتند.

وی تصریح کرد: آنها ثابت کردند که اگر سلسله‌ یزیدیان در زمان‌های مختلف کار یزیدی انجام دهند، حسینیان نیز کاری حسینی می‌کنند و پیروزی خون بر شمشیر را که مرجع و مقتدای‌شان حضرت روح‌الله به‌عنوان شعار حسینیان زمان‌شان برگزیده بودند، محقق ساختند.

حبیبی یادآور شد: شهدای حزب مؤتلفه اسلامی به تودیع‌کنندگان خود پیام دادند که ما به آنچه می‌خواستیم، یعنی شهادت در راه خدا نائل شدیم و شماها نیز برای ادامه راه حق به صفت انسان‌ساز صبر آراسته باشید و زندان‌ها، شکنجه‌ها و تبعیدها را مردانه تحمل کنید تا جهاد منتظران به ظهور منتظر بزرگ وصل شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اکنون خانواده آن شهدا و بازماندگان فکری آنها ده‌ها سال است که با حفظ ماهیت هیئت‌های حسینی کار عاشورایی را در قالب تشکیلات حزبی ادامه می‌دهند و ثابت کردند که به جای مرعوب‌شدن در مقابل ایسم‌های مردود وارداتی و ایسم‌های غیراسلامی وطنی می‌توان کار حزبی عاشورایی کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان گفت: آنها ثابت کردند پیام عاشورای حسینی را می‌توان به گوش همه نسل‌ها رساند و در بحبوحه بازار فکری سیاسی آنچنان سیاست ورزید که امام‌مان در عاشورا آن را با خون پاک خود و فرزندان و یارانش برای همیشه تاریخ رقم زدند.

https://shoma-weekly.ir/9hW3IM