جامعه

بیایید با هم بخندیم نه به هم

محصولشان بهترین است و 100 درصد تضمینی است. فقط سؤالی که باید به خودشان بگیرند این است که اگر این روش‌ها درست و درمان بود، تا حالا با وجود این همه پل‌های ارتباطی، همه آنها که به این روش پول‌دار شدند دیگران را خبر می‌کردند تا همگی دور هم پل‌دار شویم. مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان!
آقای یکی یدونه- «آموزش بهترین روشهای کسب درآمد در منزل، آموزش روشهای صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت 100درصد قانونی و تضمینی به صورت مادامالعمر! مطمئن باشید مشابه این محصول در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. بیش از 10 هزار فایل، بهترین و جامعترین پکیج درآمدزایی در منزل تاییدشده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت

شما میتوانید در زمان کمتر از 1 ماه بیش از یک میلیون دریافت کنید. باید گفت که اگر بهخوبی روی این محصول و آموزشهای آن کارکرد میتوان به آسانی و در سریعترین زمان ممکن درآمدی عالی از آن به دست آورد. بازدیدکننده محترم در حال حاضر تنها سایت دارای مجوز و معتبر همین وبسایت میباشد، متأسفانه برخی از فروشگاههای اینترنتی با سواستفاده و جعل اقدام به فروش مشابه این محصول میکنند مواظب باشید که چند هزار تومان پایینبودن قیمت شما را ترغیب نکند و باعث ضرر شما نشود.» و بعد بستهای به قیمت حدود بیست تا سی هزار تومان به شما فروخته میشود. مشابه پیامی که خواندید هم اکنون در اینترنت بسیار یافت میشود و جالب آنکه ادعا دارند که قصد تبلیغ ندارند، محصولشان بهترین است و 100 درصد تضمینی است. فقط سؤالی که باید به خودشان بگیرند این است که اگر این روشها درست و درمان بود، تا حالا با وجود این همه پلهای ارتباطی، همه آنها که به این روش پولدار شدند دیگران را خبر میکردند تا همگی دور هم پلدار شویم. مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان!

https://shoma-weekly.ir/Fd6OrI