مجلس

بیان شروط از طرف اصلاح طلبان نادرست است

اصلاح طلبانی که معتقد به چار‌چوب نظام و قانون اساسی هستند مانعی برای حضور آنان نیست .

حمید رضا فولاد گر عضو فراکسیون موتلفه اسلامی  در رابطه با شرایط بازگشت اصلاح طلبان به عرصه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت : به نظر بنده اگر اصلاح طلبان بخواهند در این انتخابات شرکت نمایند راه برآنها بسته نیست . در انتخابات قبل نیز این بحثها زیاد بود . آیا می‌آیند‌؟ آیا نمی‌آیند‌؟ و این در حالی بود که کسی مانع حضور آنها نبود و راه آنها باز بود و تعداد محدودی از آنان شرکت کردند و دیگران خودشان حاضر به شرکت نبودند .
وی خاطر نشان کرد : در این انتخابات نیز راه برای آنان باز است اما اصلاح طلبانی که صف خود را از ساختار شکنان و از حامیان فتنه جدا کردند به راحتی می توانند حضور داشته باشند . یعنی آن جنبش سبزی که  در سال 88 حرکتهای ساختار شکنانه برعلیه نظام کرده اند؛ طبیعی است که آنان با توجه به آنکه نظام را قبول ندارند چگونه می توانند حضور پیدا کنند . وقتی اصل نظام را قبول ندارند آمدن آنها یک حرکت منافقانه است .
فولاد گر تصریح کرد : اصلاح طلبانی که معتقد به چار‌چوب نظام  و قانون اساسی هستند مانعی برای حضور آنان نیست . راه  برای آنان باز است و بیان شروط از طرف آنان و غیره نادرست است .  به نظر من آنها به طور آزاد حضور یابند و ثبت نام کنند و به دور از بحثهای حاشیه ای به رقابت بپردازند . 

 

https://shoma-weekly.ir/KhhRCM