جامعه

بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاری کاری ارزشی است اگر اصول و مبانی ارزشی در آن رعایت شود و در این صورت خبرها سازنده قضاوت ها، تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها هستند.

و خبرنگار امانت دار اطلاع رسانی ها و باخبر کردن توده های مردم و نیز خواص هر جامعه هستند.

در جهان ارتباطی امروز که دنیا به صورت جهانشهری واحد درآمده است و زمینه برای حکومت جهانی و مدیریت تمام مردمی جهانی درحال آماده شدن است که به امداد الهی به حکومت عدل و قسط جهانی مهدوی و صلح و شادی همگانی بینجامد، رسالت خبر و خبرنگار از گذشته بسیار مهم تر و اثرگذارتر است.

این رسالت ارزشی، مورد طمع استکبار و سلطه گران ضدارزشی در رسانه های موثر است که با تحریف خبرها، خبرسازیهای ضدبشری، سانسور خبرها، خبرپراکنی های دروغین و توطئه های خبری مقاصد ضد حقوق بشر و قواعد انسانی خود را تامین نمایند.

حزب موتلفه اسلامی با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه، از خدمات و زحمات آنان که در جهت ارزشهای الهی و انسانی گام برمی دارند تشکر و تقدیر دارد و برای آنها ایامی پر از نشاط، موفقیت، پیروزی و شادکامی آرزو دارد.

یاد شهدای راه خبر و رسانه را گرامی می داریم و امیدواریم تقارن روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی، موجب شود فرهنگ حسینی و ارزش آفرینی های خط امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) در جامعه خبر و خبرنگاری، آینده ای بس زیبا و آگاهی بخش را ترسیم نماید.

https://shoma-weekly.ir/P3cDdP