ویژه

بیانیه جوانان حزب موتلفه به مناسبت پیروزی غزه

آنچه که قلب شما فلسطینیان و همه مسلمانان و ظلم­ستیزان جهان را خوشحال و مالامال از شعف نمود سرجای خود نشاندن، تنبیه و تحقیر رژیمی بود که از زمان شکل­گیری جز با زبان زور و جنگ و خشونت سخن نگفت و هیچگاه از کشتن زنان و کودکان و پیران دست برنداشت!

بسم‌الله الرحمن الرحیم

... وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ

جوانان غیور و رزمندگان و فرماندهان شجاع جبهه مقاومت فلسطین!

بیش از 50 روز مقاومت دلیرانه جوانان آن مرز و بوم که از اولین روزهای اشغالگری صهیونیستهای کودک­کش در 60 سال پیش با ایثار جان و هستی خویش، نگذاشتند نام فلسطین به فراموشی سپرده­شود؛ با استعانت خداوند متعال، لانه‌ی عنکبوت را در هم شکست. پیروزیتان مبارک.

آنچه که قلب شما فلسطینیان و همه مسلمانان و ظلم­ستیزان جهان را خوشحال و مالامال از شعف نمود سرجای خود نشاندن، تنبیه و تحقیر رژیمی بود که از زمان شکل­گیری جز با زبان زور و جنگ و خشونت سخن نگفت و هیچگاه از کشتن زنان و کودکان و پیران دست برنداشت!

ما در این مبارزه سخت و جانکاه، تنهایی شما را می‌دیدیم و هر آن شوق داشتیم در کنارتان با دشمنان دیرینه اسلام بجنگیم و آرزو داریم این آرمان محقق شود.

بدون تردید این مقاومت، که چهارمین پیروزی جبهه مقاومت بعد از جنگهای 33روزه و 22 روزه و 8 روزه و شکست مفتضحانه و از روی ضعف این رژیم نحس است، نقطه‌ی آغازی برای فروپاشی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی خواهد بود و می‌بایست برای این آینده‌ی روشن و نزدیک، آمادگی‌های همه جانبه را دوچندان ساخت.

موشکهای کوچک شما جوانان بالاهمت فلسطینی بزرگترین گنبد دفاعی را در هم شکست و با وجود تزریق بسته­های بودجه­ای و دفاعی آمریکای جنایتکار، نتوانست آرامش را در هیچ کجای سرزمین­های اشغالی حفظ کند و بوسه آن بر زمین شهرهای رژیم اشغالگر خسارات حیثیتی و مالی و جانی فراوانی را به ارتش پوشالی این رژیم تحمیل نمود.

آفرین بر این همت و مقاومت!

امروز انقلاب شکوهمند اسلامی ما با روند شتابان خود، توجه مسلمانان عالم و آزادیخواهان جهان را به خود جلب کرد و این مقاومت و پیروزی شما عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را در جغرافیایی گسترده‌تر افزایش داد با وجود آنکه همه تلاش دشمنان در سال‌های اخیر بر این متمرکز بود که مسلمانان انقلابی را در منطقه با هم درگیر سازد تا از شما غافل شود اما با لطف الهی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز، این توطئه‌ی راهبردی دشمن کشف و با اعلام هوشمندانه آن جبهه انقلاب اسلامی توانست با موفقیت از آن عبور کند و فلسطین همچنان به فرموده امام خمینی کبیر (ره) پاره تن اسلام باقی بماند.

به امید آزادی فلسطین از بحر تا نهر!

بدانید ما تا آخر، از فلسطین از بحر تا نهر دفاع خواهیم کرد و از این آرمان‌های مقدس دست بر خواهیم داشت.

مسئله فلسطین مسئله اعراب و اسرائیل نیست! مسئله همه مسلمانان جهان است.

جوانان فلسطین! این را بدانید که اگر از همان ابتدا تکیه بر عربیت و ارتشهای عرب نمیشد و سیاست انگلیسی در این سرزمین مؤثر واقع نمیشد و از همه ظرفیت جهان اسلام برای مبارزه با این رژیم بهره گرفته­میشد، این رژیم عمر 60 ساله پیدا نمیکرد و امروز شاهد این نبودیم که بسیاری از اعراب بجای فلسطینیان در کنار اسرائیلیان قرار گیرند.

فریاد دادخواهی خود را از اعراب نخواهید؛ بلکه از همه مسلمانان و آزادگان جهان بخواهید و بدانید که همه آنها با شما هستند.

بسیاری از جوانان ایرانی منتظر یک فرمان مقتدای خود هستند تا به کمک شما آمده و آرزوی دیرین خود را تحقق بخشند!

امروز همه انقلابیون می‌دانند که باید بیش از گذشته قدرشناس مردم صبور و با ایمان غزه و همه فلسطینیان مقاوم و انقلابی باشند. بدانید تنها نیستید و از شما پشتیبانی خواهیم کرد.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

واحد جوانان - حزب مؤتلفه اسلامی

https://shoma-weekly.ir/hszztH