مجلس

بنگاه‌های کوچک و متوسط توان اشتغالزایی بیشتری دارند

برای پاسخگویی به عرضه نیروی کار باید فرصت‌های شغلی متناسبی ایجاد کنیم و بر این اساس تأکید و تمرکز بر بنگاه‌های کوچک و متوسط که با سرمایه کمتر توان اشتغالزایی بیشتری دارند، انتخاب اجتناب‌ناپذیر و رویکرد اصلی از سوی بانک صنعت و معدن باشد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بانک‌های لرستان باید سهم بیشتری در راستای ایجاد اشتغال داشته باشند.

‌به گزارش ایسنا‌، محمدرضا ملکشاهی راد در بازدید از مدیریت بانک صنعت و معدن استان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، ایجاد اشتغال امری ضروری است و بانک صنعت و معدن می‌تواند در این زمینه نقشآفرین باشد.

وی افزود: برای پاسخگویی به عرضه نیروی کار باید فرصت‌های شغلی متناسبی ایجاد کنیم و بر این اساس تأکید و تمرکز بر بنگاه‌های کوچک و متوسط که با سرمایه کمتر توان اشتغالزایی بیشتری دارند، انتخاب اجتناب‌ناپذیر و رویکرد اصلی از سوی بانک صنعت و معدن باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: لازم است با همکاری و مساعدت بیشتر دولت و بانک صنعت و معدن منابع مالی و اعتباری لازم در این مسیر به نحو مطلوب‌تری تجهیز و هدایت شود.

وی یادآور شد: در شرایط خاص کنونی نظام بانکی نیز محدودیت‌ها و مشکلاتی دارد که از آن آگاهیم اما انتظار داریم با مشارکت حداکثری و همفکری و تعامل مطلوب‌تر، اثربخشی تسهیلات و منابع بانکی را افزایش دهیم.

https://shoma-weekly.ir/XLyGK3