مجلس

بلا اشکال دانستن رشوه وهن پزشکان است

اینکه نماینده وزیر بهداشت خلاف شرعی را که متأسفانه در رفتار برخی از پزشکان جراح دیده می‌شود را اقدامی به حق و خالی از اشکال می‌داند جای تعجب دارد. نمی‌شود که یک مسئول در نظام موضوع زیرمیزی یا همان رشوه را توجیه کند و علنی اعلام کند که حق این دسته از پزشکان است که اینگونه اقدام کند.

امیر فارسی نژاد با اشاره به موضع‌گیری نماینده وزیر بهداشت در خصوص زیرمیزی پزشکان جراح گفت: اینکه نماینده وزیر بهداشت خلاف شرعی را که متأسفانه در رفتار برخی از پزشکان جراح دیده می‌شود را اقدامی به حق و خالی از اشکال می‌داند جای تعجب دارد. نمی‌شود که یک مسئول در نظام موضوع زیرمیزی یا همان رشوه را توجیه کند و علنی اعلام کند که حق این دسته از پزشکان است که اینگونه اقدام کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: از سوی دیگر ایشان اشکال اصلی را به بیمه ربط می‌دهند که بیمه حق حقوق مناسب و شایسته خدمت پزشکان جراح را پرداخت نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر اشکال مربوط به بیمه است اشکال را باید رفع کرد نه اینکه یک خلاف شرع مشخصی مثل رشوه را بلا اشکال اعلام کرد این نوع موضع‌گیری قطعاً فضا را برای خاطیان آزادتر و مسلماً وجهه پزشکان متعهد و قانونمند را در نزد مردم تخریب می‌کند.

رئیس مرکز مطالعات حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: وزارت بهداشت متولی حقوق کل مردم است نه متولی خاص جامعه پزشکان.

https://shoma-weekly.ir/OS8LeW