مجلس

بعد از سال 88 مخالفین جریان اصولگرایی در پی ایجاد شکاف در بین این جریان بوده‌اند

بعد از سال 88 مخالفین جریان اصولگرایی در پی ایجاد شکاف در بین جریان مذکور بوده اند و بیکار ننشسته اند چنانچه در اظهارات آقای حجاریان همین مطلب بیان شد. این امر با مدیریت صحیح بزرگان اصولگرا به نحو احسن به سر منزل مقصود خواهد رسید.
رحمت نوروزی عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در زمینه تلاش اصلاح طلبان برای نزاع افکندن بین اصولگرایان گفت : مطابق بحثی که وجود دارد امروز در بین جریان اصولگرایی تعدد سلیقه حاکم شده است . وجود تشکلهایی نظیر جبهه پایداری ،جبهه ره پویان انقلاب اسلامی و غیره حاکی از این اختلاف آراء است .
وی با اشاره به انتخاب رئیس نهمین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در انتخاب نهمین رئیس مجلس شورای اسلامی یک اختلاف نظر عمیق وجود داشت به نحوی که در بین تشکل های مختلف اصولگرایان انشقاقی ایجاد شد . البته جریان اصولگرایی با توجه به این که به اصول مشترکی نظیر ولایت فقیه‌، انقلاب اسلامی و امام و قانون اساسی  معتقد هستند‌، با یک آسیب شناسی اساسی می‌توانند به اتفاق نظر برسند که این امر نیز مشروط به عدم حاشیه پردازی معتقدین به جریان اصولگرایی است.
نوروزی افزود: بعد از سال 88 مخالفین جریان اصولگرایی در پی ایجاد شکاف در بین جریان مذکور بوده اند و بیکار ننشسته اند چنانچه در اظهارات آقای حجاریان همین مطلب بیان شد. این امر با مدیریت صحیح بزرگان اصولگرا به نحو احسن به سر منزل مقصود خواهد رسید.
نماینده مردم علی آباد کتول ضمن محکوم کردن پخش فیلم موهن علیه پیامبر(ص)  خاطر نشان کرد‌: نزاع علیه مکتب اسلام از دیر باز وجود داشته است . همانطور که می دانید جامع ترین و پویا ترین مکتب ، مکتب اسلام است و این مطلب در عصر حاضر نیز به اثبات رسیده است زیرا در حال حاضر این مکتب پاسخگوی تمام نیازهای فردی و اجتماعی‌، سیاسی و اقتصادی در همه ادوار بوده است و همین  امر موجب پویایی و بالندگی این مکتب است.
وی تصریح کرد : آنهایی که  شعار جدایی دین از سیاست سر می دادند و تبلیغ جوامع سکولار می کردند حال شاهد پیشرفتهای جمهوری اسلامی با محوریت دین هستند که این امر نه تنها در خاورمیانه بلکه در تمام جهان نمایان شده است .برگزاری اجلاس موفقیت آمیز کشورهای جنبش عدم تعهد در ایران موجب شد جهانیان به این قدرت مهم که نشات گرفته از دین مبین اسلام است پی ببرند .از این رو کشورهایی چون آمریکا و فرانسه و کانادا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا با مخدوش کردن چهره اسلام ، اذهان عمومی جهان را تحت  تاثیر قرار دهند .هدف آنها جلوگیری از به وجود آمدن نظام های مردم سالاری دینی است که محور اصلی این نظام ، جمهوری اسلامی است که با توجه به رویکرد دینی این چنین پیشرفت داشته است و به جایگاه اول در منطقه تبدیل شده است .
نوروزی در پایان خاطر نشان کرد : البته این اولین باری نبود که آنان به دین مبین اسلام توهین کردند‌. زمانی با نوشتن کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی دین را مورد تعرض قرار دادند ، حال با ساخت فیلم موهن مرتکب خطا شده اند ؛ تمامی این اقدامات ناشی از هراسی است که از گسترش اسلام دارند.   

https://shoma-weekly.ir/3Eb0WT