مجلس

بسیج در همه عرصه‌ها سرآمد بوده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است که بسیج نقش ارزنده خود را چه قبل و چه بعد از دوران دفاع مقدس حفظ کرده است.

لاله افتخاری در گفتگو با بسیج در خصوص نقش بسیج از بدو تشکیل تاکنون اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای اجتماعی و انقلابی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت و در حال حاضر هم با گذشت چندین سال از تشکیل همچنان از رسالت اصلی اش که همان حفاظت از آرمان‌های امام و انقلاب است، دور نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر درخشش بسیج در سال‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سال‌های دفاع مقدس بسیج مردمی و مخلص نقش ارزنده‌‌ای در دفاع از مهین عزیزمان داشت به طوری که بعد از پایان جنگ یک وجب از خاک ما هم در اختیار دشمن قرار نگرفت و این حاصل فداکاری و از جان گذشتگی نیروهای بسیجی و انقلابی بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر نقش فرهنگ ساز بسیج در سال‌های بعد از جنگ گفت: بعد از پایان جنگ هم بسیج به رسالت خودش ادامه داد و در جبهه فرهنگی درخشش خوبی از خود به جا گذاشت و هرجا که انقلاب به آن نیاز داشت به عنوان پیشقراول در صحنه حاضر می شد.

افتخاری ظرفیت عظیم بسیج را برای حضور صحنه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را جزو مواردی دانست که باید به آنها بهای بیشتری داده شود و افزود: بسیج همان طور که در سال‌های بعد از جنگ هم نقش خود را برای خدمت به انقلاب و مردم نشان داد، باید در زمینه‌های مختلف به حضور خود ادامه دهد و این ظرفیت عظیم به عنوان یکی از مهم ترین ظرفیت‌های بسیج در سطوح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

وی حضور خوب بسیج در صحنه های اقتصادی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب یکی از اقدامات ارزنده بسیج دانست و خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب دنباله رو ارزش‌های انقلاب است و در سال های اخیر که با توجه به تحریم‌ها و فشار دشمن رهبر انقلاب روی اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند، می بینیم که بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی گام‌های خوبی را برداشته است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان حضور بسیج در عرصه های مهم فرهنگی و هنری را هم یکی نقاط درخشان کارنامه بسیج در سال‌های اخیر دانست و گفت: در سال های اخیر و با توجه به بسیج در عرصه‌های فرهنگی و هنری هم توانسته است، سر آمد باشد و شما حضور نویسندگان و فیلم سازان بسیجی را در عرصه‌های مختلف می بینید که جشنواره عمار یکی از نمونه‌های شاخص آن به شمار می رود.

https://shoma-weekly.ir/RpvaFz