ویژه

بر اساس چالش اصلی کشور رییس جمهور باید اقتصادی باشد

مدیران حزب موتلفه اسلامی در مجتمع آدینه تهران دور هم جمع شدند تا اعلام کنند با عزمی راسخ پشتیبان دکتر یحیی آل اسحاق نامزد این حزب در انتخابات هستند و برای پیروزی در انتخابات دور هم جمع شده اند. در این اجلاس عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری،حبیبی دبیرکل حزب،میرسلیم رئیس شورای مرکزی، بادامچیان رئیس ستاد انتخابات و آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفتند.
مدیران حزب موتلفه اسلامی در مجتمع آدینه تهران دور هم جمع شدند تا اعلام کنند با عزمی راسخ پشتیبان دکتر یحیی آل اسحاق نامزد این حزب در انتخابات هستند و برای پیروزی در انتخابات دور هم جمع شده اند. در این اجلاس عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری،حبیبی دبیرکل حزب،میرسلیم رئیس شورای مرکزی، بادامچیان رئیس ستاد انتخابات و آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفتند.

مصطفی حسینی

میرسلیم در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد:

منشور اخلاقی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری

مهندس میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتخاب رئیسجمهوری حزبی را مقابله با خودکامگی خواند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت بیان داشت: متاسفانه در گذشته شاهد بودهایم که برخی رؤسای جمهور با شعارهایی وارد شده اما زمانی که دولت آنها به پایان میرسد آنگونه که ادعا کردند نبوده اند و یکی از علت های آن این است که رئیسجمهور حزبی و تشکیلاتی نبوده است.

میرسلیم با تأکید بر اینکه حزبی مشابه حزب موتلفه اسلامی به لحاظ سختاری و اعتقادی در ایران نیست افزود: تشکل های مختلفی در کشور وجود دارند اما هیچ تشکلی به مانند حزب موتلفه اسلامی با حضور آحاد مختلف مردم نیست و هیچ حزبی عمومیت حزب موتلفه اسلامی را ندارد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی وارد فعالیت انتخاباتی شده و از لحاظ انگیزه و نوع فعالیتش نمونه است. امروز خواسته داشتن نامزد حزبی برآورده شده و او با انگیزه ای وارد صحنه شده که مشابه قبلی ندارد.

وی افزود: دکتر یحیی آل اسحاق از اعضای ارشد حزب در گذشته بوده و سابقه دارد. عضو تازه وارد حزب نیست. دکتر آل اسحاق از نظر حزبی قابل ایراد گرفتن نیست و طی بررسی های مختلف و بر اساس فرآیند حزبی ایشان معرفی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب حزبی را نفی خودکامگی دانست و بیان داشت: نامزد حزبی نماینده جمعی است و همه ملتزم به کمک به او هستند.منیت انسانها آنها را به خودکامگی می رساند اما شخصی که از خرد جمعی معرفی شده مشخص است که دیگر خودکامگی ندارد.

وی ادامه داد: انتخاب حزبی انتخابی شفاف و روشن است که مسئله مخفی ندارد و هیچ گونه ابهام و عدم شفافیتی در آن وجود ندارد. ما در فرآیند انتخابی خود برای ریاست جمهوری ثابت کردهایم که اعتقاد به شایسته سالاری داریم و شایستگی ها را سنجیده ایم و اگر در آینده کار دست حزب موتلفه اسلامی باشد بر مبنای شایسته سالاری حرکت خواهد کرد.میرسلیم راهبرد اصلی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده را تقوا، اخلاق و توکل به خدا دانست و گفت: برنامه ریزی که تا زمان روز انتخابات وجود دارد باید دور از کینه توزی بوده بلکه کریمانه باشد.وی افزود: عمل سیاسی حزب موتلفه اسلامی صادقانه است و دوز و کلک ندارد. دوگانگی و نفاق در موتلفه اسلامی جایی ندارد.رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما در رفتار خود رعایت انصاف را را داشته و حتی اگر رقیب هم حرف درستی زد بی انصافی نمی کنیم.حق نداریم و اجازه نمی دهیم که دیگران را تخریب کنیم و با افشاگری وحشیانه دیگران را تخریب کنیم. خدا را شاهد اعمال خود می دانیم .کدام یک از ائمه اطهار(ع) روش شان افشاگری بوده؟ متأسفانه در این سالها این افشاگریها رخ داده و باعث شرمندگی است.

وی با بیان اینکه اثبات وجود خود را با نفی دیگران انجام نمی دهیم و آنچه هستیم را عرضه میکنیم اظهار داشت: باید از عوام فریبی خودداری کرد. می توان در زمان انتخابات هزار نوع وعده داد اما وعده هایی که خلاف شرع و قانون و منطق باشد را نمی توان داد. وعده ای که سرمایه های آینده را بر باد دهد درست نیست. خیلی از وعده ها رأی آور است اما وعده ای که تحقق نیابد را نباید گفت.میرسلیم عدم دست اندازی به بیت المال را از دیگر اعتقادات و راهبردهای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده عنوان کرد و بیان داشت: هر کدام از مسئولین بر اساس مسئولیت اموال عمومی را در دست دارند اما به هیچ عنوان نمی توانند به بیت المال دست اندازی کنند.وی افزود: چیزی خلاف اعتقاد اسلامی نمی توانیم انجام دهیم و تبلیغات غربی و انحرافی مردود است.در حزب دنبال این هستیم که قدرت اداره کشور را داشته باشیم اما اصول خود را قربانی نمی کنیم که به اهداف برسیم، مهم اصول است.میرسلیم خاطر نشان کرد: موضع گیری های ما نباید به گونه ای باشد که دشمنان را خوشحال کند. در مناظره های سیاسی مناظره منطقی بسیار مهم است و نباید مجادله و جدل کرد.وی افزود: مبنای کار ما استدلال است و به دنبال هوچیگری نیستیم و با مطالعاتی که از مشکلات کشور داریم و با شناخت شرایط کشور با استدلال برنامه های خود را ارائه می کنیم.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:تشویش اذهان عمومی از بی اخلاقی هایی است که قابل قبول نیست و معتقدیم حضور حزبی ما به مفهوم این است که به اداره کشور بر مبنای عقل و تدبیر اصالت می دهیم و در کار جمعی و تیمی انحصار طلبی رخ نمی دهد.

 

 دشمن امروز علیه وحدت و وفاق اصولگرایان حرکت میکند

حبیب الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: نامزدهای انتخابات تا زمانی که مقبولیت پیدا نکرده اند به مشروعیت خود تکیه نکنند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: شرایط امروز رسانهای در جهان شرایطی را به وجود آورده که رسانه ها در نیم قرن اخیر تنوع بسیاری پیدا کرده و تأثیرگذاری بسیاری در افکار عمومی داشته است.

عسگراولادی ادامه داد: رسانه ها تا انتخابات ریاست جمهوری فعال تر شده و ابعاد تازهای را در این موضوع ایجاد می کنند که  باید مراقب فریب های شیطان باشند و اخلاق را رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به جریان فتنه و انحرافی تصریح کرد: فتنه و انحراف نشان از منکر هستند. فتنه علنی است اما انحراف مخفی بوده و هر کسی نمی تواند انحراف را تشخیص دهد.

رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تأکید کرد: اینکه کسی در ایران حرکت بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی را فلش ایرانیت بزند باعث می شود عرب ها نیز عربیت را بیان کنند و تفرقه در اسلام رخ می دهد. این یک کار جریان انحرافی است که می خواهد جهتدهی کند .

وی با اشاره به فتنه نیز اظهار داشت: فتنه نیز که گسل در جامعه را به وجود می آورد باعث می شود که دشمنان و رسانه های بیگانه و سرویس های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل از این شکاف و گسل استفاده کنند. متأسفانه در سال 88 دیدیم که مفتون های در انتخابات تولید شب رسانه های دشمن همچون بی بی سی را در روز بیان می کردند.

عسگراولادی تصریح کرد: برخی رسانه ها اخبار را از بیگانگان کپی می کنندو با یک آب و رنگی دیگر منتشر می کنند.وی افزود: باید اخبار را در ابتدا استنباط کرد. برخی مؤمنین ساده صفت به صورت مجانی عامل خطرات شیطان می شوند و بدون آنکه بدانند همراه شیطان می شوند و متأسفانه بدون استباط از خبر همراه می شوند.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: دشمن امروز علیه وحدت و وفاق اصولگرایان حرکت می کند و به دنبال خدشه به وحدت اصولگرایان هستند. تعصبات حزبی و جناحی گسل هایی است که دشمن می تواند برای آن زلزله ایجاد کند.

وی با اشاره به مطرح شدن انتخابات آزاد توسط برخی افراد بیان داشت: مطرح کردن انتخابات آزاد یعنی اینکه انتخابات در گذشته آزاد نبوده و بیاییم در این دوره آزاد برگزار کنیم که اینطور نیست و همه انتخابات هایی که در کشور برگزار شده تا به امروز آزاد بوده است.

عسگراولادی با تأکید بر اینکه انتخابات باید جشن ملی شود اظهار داشت: به نظر بنده رهبری می خواهند انتخابات پر شور و با حضور حداکثری بوده و همچنین رئیس جمهور آینده رأی بالا داشته و رقابت سالم در کشور انجام شود. وی در ادامه تصریح کرد: دشمن می خواهد انتخابات به جای جشن ملی جنگ شود.رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تعداد بالای نامزدهای اصولگرا را منفی ندانست و افزود: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید توجه داشته باشند که شاید مشروعیت دارند اما مقبولیت نیز باید باشد. ممکن است برخی از آنها نیم درصد هم رأی نیاورند و اگر رأی نیاوردند اعلام نکنند که تقلب شده است.

 اگر کسی بگوید تقلب شده بر خلاف مسیر حق حرکت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب آل اسحاق توسط حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در موتلفه اسلامی کسی در مخالفت با معرفی دکتر آل اسحاق برای ریاست جمهوری صحبت نکرد، تا به امروز نیز ندیده ام در جایی کسی با آقای آل اسحاق مخالفت کند.

عسگراولادی در پایان تأکید کرد: نامزدهای انتخابات تا زمانی که مقبولیت پیدا نکرده اند به مشروعیت خود تکیه نکنند.


https://shoma-weekly.ir/4cM8FE