جامعه

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه در کاشان

یاد و خاطره شهدای شهریور ماه موتلفه اسلامی در مراسمی به همت حزب موتلفه اسلامی کاشان گرامی داشته شد.

در این مراسم که همزمان با هفته دولت با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جمعی از روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد باب الحوائج کاشان برگزار شد، مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: خط نفوذ در مقطع فعلی به صورت پیشرفته‌تر و به روزتر وجود دارد، لذا در برابر این خط باید کاملا آگاهانه و خردمندانه‌تر نسبت به قبل عمل کنیم.

علیرضا رضا زاده زندگی شهیدان رجایی و باهنر و شهدای مؤتلفه را مجاهدت در راه خدا دانست و با بیان اینکه شهید عراقی در برابر شکنجه‌های ساواک در دفاع از اسلام کوتاه نمی‌آمد، تصریح کرد: شهید عراقی، انقلابی سال ۱۳۴۰ و شریک در قتل منصور می‌باشد.

وی با اشاره به مبارزات شهید عراقی در دوران ستمشاهی یادآورشد: شهید عراقی تنها شهیدی بود که در دوران انقلاب امام راحل در تشییع جنازه‌اش شرکت کرد.

رضا زاده با اشاره به شخصیت شهید اندرزگو، خاطر نشان کرد: این شهید که نیروی امنیتی جبهه انقلاب بود علاوه بر مجاهدت‌های زیاد در راه دین، فرزندانش را به تحصیل در حوزه‌های علمیه تشویق و ترغیب نمود.

وی به شخصیت شهید لاجوردی اشاره کرد و گفت: این شهید علاوه بر تعامل با تمام گروه‌های سیاسی، مخزن الاسرار انقلاب، نفوذ و نفاق در ایران بود.

مشاور وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه شهید لاجوردی کسی بود که کشمیری را بیش از همه می‌شناخت، یادآور شد: بزرگترین ضربه‌ای که در انقلاب خوردیم از کسانی نبوده که به ما حمله نظامی کردند، بلکه از کسانی ضربه خوردیم که مزدور آمریکا بودند.

وی شهدای مؤتلفه را رسوا کنندگان و تبیین کنندگان جهاد تبیین در تشریح خط نفوذ و هم فدایی خط نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: خط نفوذ در مقطع فعلی به صورت پیشرفته‌تر و به روزتر وجود دارد، لذا در برابر این خط نفوذ باید کاملا آگاهانه و خردمندانه‌تر نسبت به قبل عمل کنیم.

https://shoma-weekly.ir/kQbmeQ