مجلس

برگزاری دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی تأثیر بسزایی در فضای سیاسی کشور دارد

رگزاری دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی و ورود افرادی تازه نفس در کنار افرادی که در گذشته حضور فعال داشته اند این القاء را در بین اعضاء داشته است که در برگزاری یک انتخابات دیگر حضور فعال داشته باشند .
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص آثار و پیامدهای برگزاری دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی بر فضای سیاسی کشور اظهار داشت: قطعا برگزاری مجمع دهم حزب موتلفه اسلامی هم در بین اعضاء موثر است  و هم در نظر عموم مردم جامعه، زیرا در این مجمع به نوعی یک  نمایی از هم اندیشی و بازنگری در اعضایی بود که عضو شورای مرکزی هستند . همچنین برگزاری این مجمع تاثیر بسزایی در فضای سیاسی کشور دارد . وی افزود : همانطور که می دانید ما در آستانه چند انتخابات مهم قرار داریم . انتخابات شورای شهر و روستا، انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در برخی از حوزه ها انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم. در حقیقت این نشست توانست برای احزاب و تشکلهای دیگر الهام بخش باشد  تا در جهت سازماندهی مجدد با یکدیگر و انسجام نیروها با یک وحدت رویه ای  بتوانند در این انتخابات ورود پیدا کنند .
عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی و ورود افرادی  تازه نفس در کنار افرادی که در گذشته حضور فعال داشته اند این القاء را در بین اعضاء داشته است که در برگزاری یک انتخابات دیگر حضور فعال داشته باشند . همچنین باید تمام نیروی خود را در سراسر کشور بسیج نماییم و با آمادگی کامل و برنامه‌ریزی وارد صحنه انتخابات بشویم .  افتخاری در رابطه با علل نرخ صعودی ارز در این چند ماه اخیر گفت : به اعتقاد بنده در این رابطه باید سه قوه مجریه ، مقننه و قضائیه  با یکدیگر همگرایی و همفکری داشته باشند که در این راستا جلساتی برگزارشده است. اما به نظر می رسد در این زمینه بیشترین نقش متوجه قوه مجریه است ؛ زیرا این قوه باید از متغیر بودن قیمت ارز جلوگیری کند و کنترل نماید. اکنون هم مصرف کننده ها و هم تولید کننده ها دچار سر گردانی شده اند که همین باعث یکسری از مشکلات در جامعه شده است . دولت باید با تمام قوا و با جدیت وارد عرصه شده و این مشکلات را حل وفصل نماید .    

https://shoma-weekly.ir/H2Yes3