مجلس

بررسی مشکل آب رسانی چهار محال و بختیاری در دستور دولت و مجلس

یدار مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری که با حضور رئیس جمهور و تعدادی از معاونین ریاست جمهوری برگزار شد. در این دیدار هر یک از نمایندگان به بیان مشکلات و نارسایی‌های استان و حوزه انتخابیه خود پرداختند.
مجید جلیل سر قلعه نماینده مردم لردگان در رابطه با دیدار مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری با رئیس جمهور گفت: دیدار مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری که با حضور رئیس جمهور و تعدادی از معاونین ریاست جمهوری برگزار شد. در این دیدار هر یک از نمایندگان به بیان مشکلات و نارساییهای استان و حوزه انتخابیه خود پرداختند.

وی افزود: مبحث انتقال آب بین حوزهای یکی از دغدغههای نمایندگان است که در این دیدار مطرح شد. رئیس محترم جمهور نیز قول دادند، این مسئله در سطح شورای عالی آب، منافع مبدا و مقصد آن دیده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: مطابق ماده ۱۸۰برنامه پنجم توسعه نیز ریاست جمهوری قول مساعدت دادند تا کمکهایی به زیر ساختهای استان و شهرستانها داشته باشند و هر چه سریعتر سفراستانی خود را به استان چهار محال و بختیاری در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین به دیدار رئیس مجلس با اعضای مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در دیدار با آقای دکتر لاریجانی نیز در خصوص مباحث نارسایی آب استان و پروژههای آبرسانی و همچنین توجه به زیرساختهای عمرانی در این استان مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان چهار محال و بختیاری نیز کلید خورد.

https://shoma-weekly.ir/Z2L1Wd