مجلس

برخی فکر می کردند آمریکا تنها با یک جناح ایران عناد دارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی خوش خیال فکر می کردند که آمریکا با یک جریان سیاسی خاص در ایران عناد دارد اما اکنون روشن شده که نابودی ملت و انقلاب ایران آرزوی آمریکا است که البته به گور خواهد برد‌.
عبدالرضا مصری طی یک سخنرانی افزود: مجریان باید در برابر خواسته های مردم گوش های خود را بازکنند و باید دید چرا در هر خانواده 2 یا سه جوان بیکار است.

**علت عصبانیت آمریکا و عربستان روشن شد

وی با بیان اینکه در جریان ناآرامی اخیر هر 2 جریان سیاسی کشور آن را محکوم کردند، گفت: در این آشوب بیشترین تخریب متوجه مساجد و حسینیه ها بود، درست همانند آنچه تکفیری ها در کشورهای منطقه انجام دادند.

مصری به آتش زدن عکس سردار سلیمانی از سوی آشوبگران اشاره و اظهار کرد: روشن شد که عصبانیت آمریکا و عربستان از شکست در منطقه است که سردار سلیمانی تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: کل بودجه نظامی ما از اول انقلاب تاکنون کمتر از قرارداد 400 میلیارد دلاری اخیر عربستان با آمریکاست اما سعودی ها در میدان جرات نفس کشیدن مقابل ملت ایران را نخواهند داشت.

به گفته او، برخی خوش خیال فکر می کردند که آمریکا با یک جریان سیاسی خاص در ایران عناد دارد اما اکنون روشن شده که نابودی ملت و انقلاب ایران آرزوی آمریکا است که البته به گور خواهد برد‌.

مصری در پایان تاکید کرد: چرا اکثر کشورها شبکه اجتماعی ملی دارند اما حتی سرور شبکه های خارجی فعلی در کشور در خارج از ایران است و چرا نباید ما پیام رسان ملی داشته باشیم.

https://shoma-weekly.ir/TG7Y0c