مجلس

برخی صلاح کشور را با شاخص های غربی ارزیابی می کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نظام سلطه در مسیر شیطان گام بر می دارد و این روزها همین شیوه را از سوی نظام سلطه در مذاکرات هسته ای شاهدیم و مقام معظم رهبری هم به آن اشاره داشتند .
به گزارش شما از روابط عمومی وزارت دفاع، «لاله افتخاری» در نخستین دوره اتقان مربیان قرآن وزارت دفاع، با بیان اینکه عهدشکنی و وعده دروغ از جمله ویژگی های شیطان است ، گفت: اینها نه رییس اند ، نه لیاقت ریاست دارند و نه حتی مردم خودشان قبول شان دارند که بخشی از تبعات آن را این روزها در برخی شهرهای آمریکا مشاهده می کنیم .

وی اشتباه در تشخیصِ شاخص ها را یکی از مشکلات مهم جوامع بشری دانست و با بیان اینکه این آسیب و آفت بزرگ گاهی در کشور ما نیز وجود دارد ، افزود: متاسفانه برخی تلاش می کنند که صلاح و فلاح مردم و کشور را با شاخص های غربی ارزیابی کنند در حالی که نظام سلطه با تقسیم ملت ها به توسعه نیافته، در حال توسعه و پیشرفته به دنبال کدخدایی خود در جهان است .

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت دفاع از مجموعه های شاخص و شناخته شده در حوزه قرآن است ، گفت : این جمع و خاصه مسوولان قرآنی وزارت دفاع باید به خود ببالند چرا که خداوند در قیامت ، آنهایی را که پای در این مسیر نگذاشته اند، مواخذه خواهد کرد.

رییس فراکسیون قرآ ن ، عترت و نماز مجلس ، «فعالیت های قرآنی را باطل کننده ثبات دشمن دانست» و گفت : «فراکسیون تمام وجهه همت خود را برای اشاعه چنین برنامه هایی قرار داده و تلاش کرده ایم با مذاکره و برگزاری جلسات متعدد با وزیران آموزش و پرورش و ارشاد ، برنامه ریزی و سیاسگذاری این مهم را پیگیری کنیم .»

افتخاری در پایان با اشاره به ظرفیت علمی بعضی خانواده ها در حوزه زبان های خارجی خاطرنشان کرد: در مجلس تقاضاهای بسیاری از کشورهای مختلف برای معلم و مربی قرآن داریم بنابراین باید از ظرفیت عزیزانی که توانمندی زبان خارجی و قرآن را با هم دارند بیش از پیش استفاده کرد.

نخستین دوره اتقان مربیان قرآن وزارت دفاع با هدف استانداردسازی شیوه آموزش قرآن کریم برای مربیان قرآن وزارت دفاع و در سه سطح تجوید، مفاهیم و صوت و لحن برگزار شد .

https://shoma-weekly.ir/rTWMBS