ویژه

برای اشتغال چند میلیون جوان برنامه ارائه داده‌ایم

لاله افتخاری عضو ائتلاف اصولگرایان تهران با بیان اینکه ما در این دولت هیچ پیگیری برای اشتغال جوانان نمی‌بینیم گفت: البته من و دوستانم در مجلس اخیر پیشنهادی دادیم که اگر اجرایی شود چند میلیون جوان به سر کار می‌روند.
لاله افتخاری عضو ائتلاف اصولگرایان تهران با بیان اینکه ما در این دولت هیچ پیگیری برای اشتغال جوانان نمیبینیم گفت: البته من و دوستانم در مجلس اخیر پیشنهادی دادیم که اگر اجرایی شود چند میلیون جوان به سر کار میروند.

به گزارش خبرنگار سیاسی «نسیم آنلاین»، لاله افتخاری عضو ائتلاف اصولگرایان تهران در نشست خبری بانوان ائتلاف اصولگرایان تهران که در محل خبرگزاری «نسیم آنلاین» برگزار شد، در پاسخ به سؤالی در خصوص تأثیر وضعیت کنونی اقتصاد بر نهاد خانواده و زنان گفت: آنچه در آموزههای دینی ما آمده این است که فقر از هر دری وارد شود ایمان از در دیگر بیرون میرود حال وقتی شرایط رکود پیش میآید و مشکلات اقتصادی گریبان گیر خانوادهها می شود اول زنان خانواده ضربه میبینند و آن هم به دلیل حساسیت و نمود عاطفی آنها است.

افتخاری با اشاره به اینکه جمع کار منزل و بیرون برای خانمها سخت است گفت: زنان در جامعه کنونی هر کاری را نمیتوانند انجام دهند، کافی است کمی کم تحمل باشند که در آنها نشانههای افسردگی دیده شود؛ پس توجه داشته باشید که اگر نمیتوانیم رکود را کاهش بدهیم حداقل باعث افزایش آن نشویم مخصوصا خانم هایی که همسر بیمار دارند یا همسر آنها گریبان گیر این رکود شده در این شرایط آسیب پیذیرتر هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آزادیهایی که برای جوانان و زنان از سوی غرب مطرح میشود چه کارکردی دارد و برخورد با این موضوع در رسانههای خارجی صنفی است یا سیاسی؟ گفت: مطرح کردن آزادی زنان و جوانان یک شعار نزدیک انتخابات است که برای جلب نظر زنان و جوانان و برای برد در حزب و کشور مطرح میشود؛ این در حالی است که میبینیم در همین غرب اگر جوانی اعتراض داشته باشد و حرف حقی بزند بدون اینکه سلاحی داشته باشد به او حمله ور شده و او را به قتل میرسانند آن هم فقط به دلیل اینکه بر خلاف نظر دولتش بوده اما همین غرب در زمان انتخابات همین بحث را به کشور ما میآورد و کشور ما را متهم میکند که برای جوانانش آزادی قائل نیست؛ این موضوع توسط کسانی مطرح میشود که خودشان برای اجرای این قانون در کشورشان مشکل دارند.

عضو ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: اگر دشمن این کار را برای کشور ما انجام ندهد جای تعجب است، چرا که دشمن همیشه دشمن باقی میماند و به قول رهبری دشمن وقتی با پلاکارد جلو میآید جای نگرانی نیست ولی وقتی که خزنده وارد میشود خطرناک است.

وی با بیان اینکه این بهانههایی که جدیدا مطرح شده اول از جامعه بین الملل مورد توجه قرار گرفته و بعد به کشور ما و حوزه زنان رسیده گفت: میبینید معاون امور زنان رئیس جهور مصاحبهای در تأیید حرف حزب غربیها میکند که مخالف کشور و نظام سیاسی ما است و آن به وجود آمدن کمپینهای مختلف خانمها در حوزههای مختلف برای رسیدگی به امور آنها است که فقط برای جلب توجه آن گروه خاص در نزدیک انتخابات را میزند.

افتخاری با بیان اینکه دو گروه در جامعه به وجود آمدند که برای رأی گیری پای پیش گذاشتهاند گفت: گروهی که به سمت غرب و بهانههای غربی هستند و گروهی که سمت رهبر، کشور و به فکر سازماندهی کشور هستند. وی در بخش دیگری از سخان با بیان اینکه رهبری گفته بودند باید خانهدار بودن زنان را یک شغل محسوب کرد و برای آن حقوقی قائل شد گفت: اما در دولت جدید نه تنها این امر را کنار گذاشته بلکه اصرار به شاغل شدن زنان خانهدار و وجود آنها در مشاغل کشوری هستند که این همان بهانهای است که غربیها آن را پیگیری میکند. عضو ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: ما در این دولت هیچ پیگیری برای اشتغال جوانان نمیبینیم البته من و دوستانم در مجلس اخیر پیشنهادی دادیم که اگر اجرایی شود چند میلیون جوان به سر کار میروند.وی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما در خصوص اینکه در زمان تبلیغات انتخاباتی وعده صد روزه حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی مطرح میشد، بعد از انتخابات و گذشت صد روز وعده حل مشکلات مردم به بعد از توافق هستهای و رفع تحریمها موکول شد و امروز هم میگویند بعد از انتخابات مجلس مشکلات حل میشود چیست؟ گفت: انتظار مردم واقعی است که بر اساس قوانین و مقررات باشد و شاید هم دولت فکر می کند از این ستون تا آن ستون فرج است گاهی به گزارشهای صد روزه تکیه میکنند و گاهی هم به برجام و حالا هم همه چیز را به بعد از انتخابات واگذار میکنند. افتخاری با بیان اینکه خوشبختانه از نظر قانون هیچ ممانعتی برای حضور خانمها در انتخابات وجود نداشته و خوشبختانه حرمتها نگه داشته می شود گفت: امیدواریم حضور خانم ها کیفی باشد و افراد شایسته به مجلس راه پیدا کنند.

https://shoma-weekly.ir/9f8li0