جامعه

بد و بدتر

و این بار به احترام ایام عزاداری سالار شهیدان
حسینابن علی علیه السلام فقط میگن ها را بخوانید:

میگن : مدیرکل دفتر برنامهریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان: در صورت موافقت قطعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها، سایتهای همسرگزینی در دانشگاهها ایجاد میشود. تنها 2 درصد ازدواجهای دانشجویی، منجر به طلاق شده است.

***

میگن : موسی قربانی، مستشار دیوان عالی کشور: نیروی انتظامی کمترین توفیق را در مبارزه با مواد مخدر داشته است.اگر در هر کیلومتر یک پاسگاه ایجاد کنیم با 500 متر دید، تمام مسیرها قابل کنترل خواهد بود.

***

میگن : نایب رئیس شورای شهر تهران: معمای ترافیک تهران بدون مشارکت مردم حل نمیشود/ در ترافیک، نقش اصلی بر عهده عامل انسانی است. تفکر خدمت به مردم را در عملکرد راهنمایی و رانندگی و شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک، شاهد هستیم.

***

میگن : با گذشت حدود 8 سال از تصویب نخستین قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، این قانون جهت اجرا با مشکلات بسیاری مواجه شد که در همین راستا بهزیستی تصمیم گرفت با حمایت وزارت رفاه موانع اجرای این قانون را بر طرف کند که با گذشت بیش از یکسال هنوز مشکلات این قانون بر طرف نشده است.

***

میگن : رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: با توجه به مشکلاتی که خودروسازان برای تامین تاکسی استاندارد و مورد نظر دارند خودرو تیبا ناچارا و به طور موقت وارد ناوگان تاکسیرانی میشود. تیبا انتخاب بین بد و بدتر است.

https://shoma-weekly.ir/6zIhBf