جامعه

بده در راه خدا

آقا! غریبه و آشنا از وقتی فهمیدن ما یه ستون کوچولو موچولو تو نشریه شما گرفتیم دست از سرمون بر نمی‌دارن! البته بیچاره‌ها خبر ندارن که همه از دست ما شاکی‌اند و همین روزهاست که دیگه همتون می‌تونید به خودتان بگیرید!

آقای یکی یدونه- آقا! غریبه و آشنا از وقتی فهمیدن ما یه ستون کوچولو موچولو تو نشریه شما گرفتیم دست از سرمون بر نمیدارن! البته بیچارهها خبر ندارن که همه از دست ما شاکیاند و همین روزهاست که دیگه همتون میتونید به خودتان بگیرید!

خلاصه غریبه و آشنا رزومه کاری میدن، درد دل میکنن، در خواست پول میکنن...! که تو را به خدا این مطلب رو هم بزن حال یارو گرفته بشه! ما هم که نازک دل!

قبول میکنیم. خلاصه راویان اخبار خبر از مدرسهای دادند که پاکتی را به هر دانش آموز داده که بدان وسیله اعلام نموده باید مبلغ ۱۵۰ هزارتومان بابت هوشمند سازی مدرسه پرداخت کنید!

نگید چیزی نیست که! مدرسه دولتی بوده! بعد هم مراسمی با حضور پدران این جور وقتها محترم و بزرگوار تشکیل داده و شماره حساب چاپ شده مدرسه را مثل نامه اعمال به دست راست هر پدری داده است.

 در پایان مراسم هم اعلام شده که دستگاه کارت خوان جهت کمک به مدرسه در خروجی سالن قرار دارد. ضمنا آقای مدیر... نه ببخشید گویا طرف خانم بوده! خانم مدیر گفته سرانه یک سال مدرسه اونها فقط ۵۰۰ هزار تومان میباشد.

 

https://shoma-weekly.ir/lXtdTt