مجلس

بدبینی در مصر نسبت به حاکمین فعلی مضاعف شده است

سید حسین نقوی حسینی: اباحکمی که در دادگاه برای حسنی مبارک صادر شد بدبینی مردم مصر را مضاعف کرد
سید حسین نقوی حسینی نماینده منتخب مردم ورامین در بهارستان نهم پیرامون انتخابات مصر و حواشی آن در گفتگو با شما اظهار داشت: بعد از انقلاب و جنبشی که در مصر اتفاق افتاد امیدهای بسیاری برای تحقق مطالبات مردم روی داد انتظار آنان این بود که ساز و کار جدید در مصر تشکیل شود و شرایطی را به وجود آورد که نافی گذشته و نوید بخش فضای نوینی برای مصر باشد که این با اتکا به امید و باورهایی که انقلابیون داشتند باید رخ می‌داد.
این عضو فراکسیون موتلفه اسلامی با بیان ماهیت انقلاب مصر افزود: ان
وی در پایان خاطر نشان کرد: این حکقلاب مصر که انقلابی با ماهیت ضد استکباری بود، یک انقلاب ضد صهیونیستی به حساب می‌آمد و طبیعتاً مردم نیز اعتقاد دارند تحولاتی که اتفاق می‌افتد در راستای انقلاب باشد. ولی انتخابات و نامزدهایی که به رقابت پرداختند و به دور دوم راه یافتند گویا آنچه مردم مصری‌ دنبال می‌کردند را پیگیری نمی‌کنند و یکی از این کاندیداها از کسانی است که رژیم گذشته از او حمایت می‌کند.
باحکمی که در دادگاه برای حسنی مبارک صادر شد بدبینی مردم مصر را مضاعف کرد و درحال حاضر برداشت مردم مصر این است که با همه زحمتی که آنها برای انقلابشان کشیده‌اند و شهدایی که در این راه داده‌اند و تنش‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند با نفوذ غربی‌ها انقلابشان به سمت دیگر هدایت می‌شود که مورد نظر خاص آنها بوده است. بنابر این در چنین شرایطی وضع بحرانی می‌شود و رفتارهای رادیکال شکل می‌گیرد.

https://shoma-weekly.ir/qhCppY