مجلس

بخش کشاورزی از بعد نرم افزاری بی نیاز است

عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم  در رابطه با اولویت بندی طرحها و لوایح باقی مانده از مجلس گذشته در مجلس فعلی در حوزه کشاورزی گفت : ما در مجلس هشتم کارهای بسیار خوب و شایسته ای را در حوزه آب و کشاورزی و محیط زیست داشتیم  که اقدامات بسیار ارزشمندی بود . به نوعی که از بعد نرم افزاری کشور را تا حدالامکان بی نیاز کردیم . البته یکی، دو قانون را در مجلس گذشته پیگیری می کردیم که متاسفانه به اتمام نرسید و به مجلس فعلی کشیده شد. امید است در این مجلس این چند قانون را به غایت برسانیم .
وی  با اشاره به برنامه های کمیسیون کشاورزی در مجلس نهم خاطر نشان کرد : ما وجه همتمان در مجلس نهم در حوزه آب و کشاورزی و محیط زیست است که نظارت بر اجرای همین قوانین را داشته باشیم و نظارت بر فعالیت و عملکرد دستگاههای مختلف و باید یک باز مهندسی جدیدی در حوزه کشاورزی و آب داشته باشیم که نگاه کشور به این بخش یک نگاه متفاوتی بشود . 
رجایی تصریح کرد : بعد نظارت یکی از  بحثهای اصلی ما در این  دوره است چون آن قوانینی را که در دوره گذشته هم تصویب کردیم باید عملیاتی و اجرایی شود که این امر مستلزم تقویت ابعاد نظارت است .

https://shoma-weekly.ir/ZlUJ4h