جامعه

با هر حرکت‌ علیه ملت ایران ‌چند برابر ضربه می‌بینید‌

فرمانده سپاه پاسداران در هشداری شدیدالحن ‌خطاب به آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و سعودی‌ها گفت: هر حرکتی علیه ملت ایران انجام دهید،چند برابر ضربه می‌بینید.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلای قدس قم برگزار شد با بیان اینکه سیاست‌ها، راهبرد و اقدامات دشمن به صورت مستمر رصد می‌شود، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که ملت را از اعتقادات و باورهای خود جدا کند و مقابل نظام قرار دهد اما به صورت کامل شکست خورده است؛ انقلاب اسلامی از گذشته بزرگ‌تر شده و مرزهای نفوذ خود را گسترش داده و فضای حیات و تنفس سیاسی استکبار جهانی را تنگ کرده و او را در منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده است.

وی با بیان اینکه پروژه دولت‌سازی دشمن در سرزمین‌های اسلامی چه در افغانستان و چه در عراق عزیز با شکست روبرو شده است، عنوان کرد: آمریکا هر چند موفق شد از نظر نظامی عراق را اشغال کند اما شاهکار و هنرنمایی اسلام و انقلاب این بود که توانست میدان ابتکار عمل سیاسی را از آمریکا بگیرد و آمریکا را به حاشیه سیاست‌های منطقه‌ای برهاند و آن را در درون پادگان‌ها محبوس کند که این شکوه تدبیر است که از حکمت‌های الهی قرآن نشأت می‌گیرد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: سردرگمی، هرج و مرج فکری و ناتوانی در کاربرد قدرت موجب شد که آمریکا 8 تریلیون دلار که تا 8 سال پیش معادل صد سال دلارهای نفتی عراق است را پرداخت کند اما به هیچ دستاوردی نرسد؛ او امروز زخم خورده و ناتوان در گوشه‌ای بدون هیچ تاثیر قدرتمند سیاسی ایستاده است.

وی از شکست ائتلاف شیطانی مقابل یمن و سوختن سرمایه‌های کشورهای مخالف یمن یاد کرد و گفت: دشمن در اتفاقات اخیر در ایران نیز هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت اما امروز با تسلیم خود روبرو شده است و تلاش می‌کند که یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است، اظهار کرد: فتنه لحظه‌های پایانی عمر خود را طی می‌کند و این فتنه یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.

وی گفت: در ابتدای فتنه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مداخله آشکار نمی‌کردند اما به مرور که شعله‌های آن خوابید و فریادهای الله اکبر مومنان بر اصوات شیطانی دشمن غلبه کرد و خورشید عالم تاب حقیقت از پشت غبارها دوباره درخشید آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها و سعودی‌ها دوباره مستقیم وارد شدند و می‌خواستند تنفس مصنوعی بدهند اما فایده نداشت و دوباره آن‌ها مقابل یک شکست آشکار ماندند و این برای ملت ایران پیروزی آشکار و فتح، نصر و ظفر مبین بود.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: کمک خداوند متعال باز هم آشکار شد و دشمنان اسلام را به زوال نزدیک‌تر کرد، اول از همه باید از ملت عزیز ایران تشکر و سپاسگزاری کنیم و من به عنوان یک سرباز کوچک خاک کف پای ملت را به صورتم می‌کشم چون آن‌ها بسیار زیبا مکر دشمن را متوجه شدند و سنت الهی جاری شد و مردم به دشمن پشت کرده و از نظام حمایت کردند و نشان دادند که گرفتار نقشه‌های شیطانی نمی‌شوند.

سرلشکر سلامی گفت: روی سخن من با برخی از جوانان با تعداد کم است که هنوز اسیر دروغ پردازی دشمن هستند؛ شما جوانان این سرزمین هستید به دشمن و دوست درست نگاه کنید و ببینید چه کسی می‌خواهد سیمای نورانی دختران این سرزمین را با جلوه‌های شیطانی و نمادهای غرب جا به جا کند و ببینید چه کسی می‌خواهد گل های معطر و نوشکفته این سرزمین را به دست دختران بسپارد و چه کسی تصمیم گرفته بانوان سرزمین را از عفت و حیای همیشگی خود دور کند.

وی اظهار کرد: آمریکا امروز رسانه‌های مختلف را بسیج کرده است تا یک سلاح کشتار جمعی برای تخریب ذهن‌ها و افکار جوانان ما بسازد و کاری می‌کند که قلب‌های ما را در تسخیر فرهنگ باطل خود قرار دهد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد جوانان را از تاریخ و ارزش‌ها و روح جامعه ایران را از اسلام تهی کند و البته که من می‌دانم و قلبم روشن است و برای دلخوشی و تردید دیگران نمی‌گویم که در این فضایی که برای کشف حجاب حاصل شده بود، زنان ما در پوشش شرف انگیز حجاب ماندند و جز تعداد معدودی به ندای شیطان پاسخ ندادند و همین تعداد کم از زنان و دختران نیز به حقیقت واقف می‌شوند و بر می گردند و دشمن را خواهند شناخت و به سوی اسلام خواهند شتافت.

وی گفت: ما از دشمن خارجی غافل نیستیم و نسبت به دخالت در امور داخلی ایران به دیگر کشورها هشدار می‌دهیم که باید از این مسائل دور شوند و از دروغ‌پردازی و توطئه دست بردارند؛ به قصرهای شیشه‌ای پناه ببرید و روی اعصاب ملت ایران راه نروید شما بسیار آسیب پذیر هستید و به تکیه‌گاه‌های سست تکیه کرده‌اید و بیت شما عنکبوتی است.

فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: امروز از تحریم دشمن فاصله گرفته و از تاثیرات آن آزاد شده‌ایم و دشمن گرفتارتر از ملت ایران است و نتوانسته به نتیجه برسد به همین علت کشتی سرقت می‌کنند و ما هم جواب آن‌ها را سنگین‌تر می‌دهیم.

https://shoma-weekly.ir/gn229t