ویژه

باید پیام «مرگ بر آمریکا» را به گوش جهانیان برسانیم

در جریان مذاکرات هسته ای مقام معظم رهبری نکات ارزنده ای را فرمودند که این مذاکرات دشمنی های دشمنان نظام را آشکارتر کرد و فرمودند که یکی از برکات این مذاکرات این بود که دشمنی آمریکا و مسئولین ایالات متحده آمریکا با اسلام و مسلمین آشکار شده است؛ لذا ما باید شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از همیشه به گوش جهانیان برسانیم.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در شرایط فعلی برای برخی این سوال به وجود آمده که بعد از توافق هسته ای تکلیف ما با شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با آمریکا چگونه باید باشد، در حالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مذاکرات با آمریکا فقط در مسائل هسته ای است ولاغیر.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مواضع ما کاملا شفاف است و امسال در 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا رساتر و بلندتر از هر سال بود.

رهبر خاطرنشان کرد: با توجه به جنایت های آمریکا در منطقه و حمایت آنها از وابستگان جنایتکارشان در منطقه در کشورهای یمن و عراق و... شعار مرگ بر آمریکای ما به نوعی حمایت از مردم مظلوم منطقه و جهان است.

وی تصریح کرد: در جریان مذاکرات هسته ای مقام معظم رهبری نکات ارزنده ای را فرمودند که این مذاکرات دشمنی های دشمنان نظام را آشکارتر کرد و فرمودند که یکی از برکات این مذاکرات این بود که دشمنی آمریکا و مسئولین ایالات متحده آمریکا با اسلام و مسلمین آشکار شده است؛ لذا ما باید شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از همیشه به گوش جهانیان برسانیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: استکبار و در راس آن آمریکا هیچ وقت از جمهوری اسلامی ایران راضی نمی شوند تا وقتی که اصل نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهد یا آن را استحاله از درون نماید.

وی به تلاش الگوزدایی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه در حال شکلگیری است و مسلمانان آزادیخواه به این موضوع جامه عمل میپوشانند. ظلم پایدار نخواهد بود و جنایاتی که آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن رقم میزند به زودی بر علیه خودش و همچنین همپیمانانش شکل میگیرد و مردم آزادیخواه جهان را برخواهد انگیخت.

https://shoma-weekly.ir/91mfRt