مجلس

این که فقط به دنبال 1+2باشیم ائتلاف کاملی نیست

عضوهیأت‌رئیسه فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در رابطه با ائتلاف و ترکیب 1+2 اظهار داشت: به‌نظرمی‌رسد تشکل‌های اصولگرا در رابطه با بحث انتخابات باید با یکدیگر نشستهایی را داشته و یک وحدت و هماهنگی نسبت به کاندیداها داشته باشد. به نظر من این مسئله که فقط به دنبال اتحاد 1+2باشیم کامل نیست.
عضوهیأترئیسه فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در رابطه با ائتلاف و ترکیب 1+2 اظهار داشت: بهنظرمیرسد تشکلهای اصولگرا در رابطه با بحث انتخابات باید با یکدیگر نشستهایی را داشته و یک وحدت و هماهنگی  نسبت به کاندیداها داشته باشد. به نظر من این مسئله که فقط به دنبال اتحاد 1+2باشیم کامل نیست.

عبدالرضا ثروتی در ادامه افزود: هماکنون بیش از بیست و پنج حزب و گروه و نهاد اصولگرایی وجود دارد که لازم است این عزیزان دور هم جمع شوند  و با یکدیگر صحبت کنند و با مشورت بتوانند به یک نظر جامعی برسند. اگر فقط به ترکیب 1+2 اکتفا کنیم به نظر میرسد کافی نیست زیرا افراد دیگری هستند که امکان کاندیداتوریشان هست و قطعاً دیدگاهها و نظراتشان را مطرح خواهند کرد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: در این صورت ما  در انتخابات آینده  تعدد کاندیداها را خواهیم داشت، این مسئله عوارضی چون چندقطبی شدن درجامعه را به دنبال دارد که اثرات نامناسبی در آرا بهوجود میآورد و موجب  تفرق آرا خواهد شد.

ثروتی تأکیدکرد: بهتر است افرادی که خواهان کاندیداتوری هستند، اعلام آمادگی کنند و گروه 1+2 نیز حرفهای خود را بزنند و نهایتاً گروه و مجموعه کاملی را از اصولگرایان بهوجود بیاورند تا انشاءالله بتوانند بهطور مشترک و هماهنگ و با اتفاقنظر در انتخابات  شرکت نمایند که در حقیقت در این صورت پیروز میدان خواهند شد. 

وی در پاسخ به اینکه با توجه به انتخاب رئیس ستاد انتخابات 1+2 هنوز امید برائتلاف این گروه با دیگر گروهها است، گفت: من فکر میکنم باید این کار انجام شود. به نظر میرسد اصولگرایان به این نتیجه خواهند رسید که با هم یک وحدت و اتحادی را داشته باشند. قطعاً دیگرانی که اعلام آمادگی میکنند آنها هم به جمعبندی خواهند رسید. امیدواریم وحدت، هماهنگی، اتحاد و انسجام در بین گروهای اصولگرا بهوجود بیاید تا به نتایج بهتر و مطلوبتر برسیم.

https://shoma-weekly.ir/NiFZsI