جامعه

این جیب به کدام جیب؟

مگر فوتبال و والیبال است که باشگاه هواداران بخواهد؟ یک ماه سریال است و تمام. ولی خوب در این یک ماه می‌شود خیلی به جیب زد! قصد و غرضی هم در کار نیست، حتما برای خدمت به مردم است! من به فکر آن افرادی هستم که شماره گرفتن و پیامک‌زدن با موبایل هم برایشان سخت است و حالا از روی علاقه پیامکی به این سریال‌ها می‌دهند. خوب احتمالا متوجه ادبیات سرشار از احترام پاسخ پیامک نمی‌شوند که مبلغ فلان تومان بابت هر پیام که به شما می‌رسد از جیب مبارک خواهد رفت.

آقای یکی یدونه- حق با شماست! نباید تهمت زد! اما مگر میشود این همه بدون قصد و غرض باشد! داغ ماجرای پیامکهای بانکی هنوز بر دلمان است، که این همه هجمه آغاز شده است. آن هم از رسانه ملی! که باید الگو باشد، که قرار است دانشگاه باشد. فعلا که شده مسئول خالیکردن جیب مردم از طریق پیامک. باشگاه هواداران سریال فلان و بهمان تشکیل میدهد که چه؟ که مثلا اخبار آن سریال را به شما برساند و شما را در مسابقهها و قرعهکشیها شرکت دهد.

سریال مگر فوتبال و والیبال است که باشگاه هواداران بخواهد؟ یک ماه سریال است و تمام. ولی خوب در این یک ماه میشود خیلی به جیب زد! قصد و غرضی هم در کار نیست، حتما برای خدمت به مردم است! من به فکر آن افرادی هستم که شماره گرفتن و پیامکزدن با موبایل هم برایشان سخت است و حالا از روی علاقه پیامکی به این سریالها میدهند. خوب احتمالا متوجه ادبیات سرشار از احترام پاسخ پیامک نمیشوند که مبلغ فلان تومان بابت هر پیام که به شما میرسد از جیب مبارک خواهد رفت.

مدل جدیدش هم میشود حمایت از تیم ملی والیبال! یعنی مردم پول بدهند برای تیم ملی والیبال! چشممان روشن، چشمتان روشن!

آن بالاها چه خبر است دوستان؟ یکی به ما هم بگوید. یکی این وسط به خودش بگیرد لطفا!

https://shoma-weekly.ir/unl5mY