مجلس

این آدم ها هستند که امتحان می دهند و غربال می شوند

متاسفانه این دوره این بداخلاقیها از اصولگرایان دیده شد و غیر منتظره بود که اصولگرایان بد اخلاقی کنند.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در خصوص تداوم برخی بداخلاقیهای انتخاباتی بعد از انتخابات گفت:اصولا بد اخلاقیها در هر انتخاباتی کم و زیاد وجود داشته است . قبلا ما بین اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود داشت و بین اصولگرایان دیده نمی شد.ولی متاسفانه این دوره این بداخلاقیها از اصولگرایان دیده شد و غیر منتظره بود که اصولگرایان بد اخلاقی کنند. متاسفانه انجام دادند و اکنون نیز ادامه دارد .
وی افزود: این موضوع چیزی نیست که به سادگی بتوانیم جلوی آن را بگیریم .این آدم ها هستند که امتحان می دهند و غربال می شوند. انقلاب کانّه سنت الهی بر این است که ناخالصی ها را به نحوی برای مردم مشخص کند و من معتقدم دوره ای گذشت براصلاحات که آنان هر چه می گفتند عمل می کردند اما امروز به چه روزی نشستند . شیوه آنان نیز بد اخلاقی بود .هر که بد اخلاقی کند خواه جبهه متحد باشد خواه پایداری و یا ایستادگی و.... جز سنن خدای تعالی است که کارهایی که می‌کنند در همین دنیا نتیجه اش ظاهر می شود که ما معتقدیم باطل خود به خود زائل خواهد شد و حق پایدار است و آدمهای بد اخلاق خود به خود کنار زده می شوند ؛حال از هرجریان که باشند . من توصیه می‌کنم واقعا از افراد ارزشی اصولگرا توقع بد اخلاقی نیست .
ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص طرح اتحادیه عرب در مورد الحاق بحرین به عربستان سعودی اظهار داشت :  دوران بردگی به پایان رسیده است . عربها هنوز فکر می‌کنند که دوران قبل از اسلام است. مردم بحرین ملتی آزاد هستند اگر آزاد نبودند که حکومت آل خلیفه از دست آنها به تنگ نمی آمد و کسی نمی تواند برای ملت آزادی‌خواه تصمیم‌گیری کند .
وی افزود : عربستان مردم بحرین را با بردگانی که خرید و فروش می شوند؛ اشتباه گرفته است. مردم قابل خرید و فروش نیستند. لذا سرنوشت ملتی را ملت دیگری نمی تواند تعیین کند زیرا دارای چنین حقی نیست . مردم بحرین عاقل و بالغ و آزاد منش و دارای روحیات عالی هستند. ملت بحرین در مقاومت خود مقاوم ایستاده اند چنین ملتی هیچگاه زیر یوغ عربستان نخواهد رفت . مگر تاکنون آل خلیفه وآل سعود علیه این ملت کار نکرده اند.مردم با مقاومتشان آنان را خسته کرده اند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: محافل بین المللی بر این مردم ظلم کرده‌اند، طرفداری از ظالم کرده‌اند. در قضیه سوریه می بینید که جوامع بین الملل چقدر حساسیت نشان می دهند و با اینکه 70 در‌صد مردم سوریه به آقای بشار اسد رای داده اند ولی  باز نپذیرفته اند. مجلس را مردم رای دادند و مشارکت خوبی داشتند ولی باز ایراد می گیرند. چطور در سوریه آنقدر نسبت به مردم حساسیت نشان می‌دهید؟ ولی در بحرین هیچ حساسیتی نیست! بلکه طرفداری سرسختانه ازحاکمان ستمگر و ظالم می‌نمایند . این ملت ملتی نیست که عربستان بتواند آنان را کنترل کند اگر چنین اتفاقی بیفتد، اولین انقلاب در خود عربستان واقع خواهد شد و اولین تحول در آنجا واقع خواهد شد. اتحادیه عرب برای سوریه هم نسخه پیچید اما آن نسخه بی اثر بود و به هیچ جایی نرسید. بشاراسد برخلاف خواست اتحادیه عرب ماند.       


https://shoma-weekly.ir/zUBmWY