مجلس

اکثریت جامعه رویکرد انقلابی دارند

رویکرد عموم مردم جامعه رویکرد اصولگرایانه و انقلابی است و من امیدوارم تمامی نیروهای انقلابی و ولایت مدار در مجلس دهم حضور پیدا کنند.
عضو ائتلاف اصولگرایان تهران ابراز امیدواری کرد که نیروهای انقلابی و ولایت مدار به مجلس دهم راه پیدا کنند.

فاطمه رهبر نماینده اصولگرای تهران در سه دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز، با اشاره به فهرست ائتلاف اصولگرایان در تهران؛ بیان کرد: رویکرد عموم مردم جامعه رویکرد اصولگرایانه و انقلابی است و من امیدوارم تمامی نیروهای انقلابی و ولایت مدار در مجلس دهم حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: هر شخصی که به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند قابل احترام است و امید می رود در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

عضو ائتلاف اصولگرایان تهران در خصوص حضور بانوان در فهرست انتخاباتی اصولگرایان؛ افزود: از نظر بنده حضور زنان در فهرست ائتلاف اصولگرایان قابل قبول است. اما نباید تمامی نگاه ها تنها به استان تهران معطوف باشد، چرا که حضور زنان در عرصه انتخابات در برخی از استان ها چشمگیر است.

رهبر درباره تعدد فهرست های انتخاباتی؛ اظهار کرد: در اکثر انتخابات ها معمولا دو فهرست به عنوان فهرست های شاخص معرفی می شوند و الباقی فهرست ها تکمیلی هستند. ارائه فهرست های متعدد انتخاباتی از دو جهت قابل بررسی است. گروهی اعتقاد دارند ارائه فهرست های متعدد انتخاباتی نوعی مردم سالاری است و گروهی دیگر انجام این کار به نفع نظام نمی دانند و معتقداند ارائه فهرست های متعدد انتخاباتی هزینه های زیادی برای نظام دارد.

وی در ادامه افزود: کثرت نامزدهای انتخاباتی باعث می شود راهیابی به مجلس و دست یابی به حدنصاب 25 درصد سخت تر و انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در آخر عنوان کرد: برگزاری یک انتخابات پرشور و با نشاط در کشور هدف اصلی ائتلاف اصولگرایان است.

https://shoma-weekly.ir/sQ7qBP