ویژه

اولویت جبهه متحد در مجلس نهم اقتصادی است

مصباحی مقدم: جبهه متحد در زمان انتخابات سراسری مجلس نهم برنامه‌ای جامع و کامل ارائه کرده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم اظهار داشت: جبهه متحد در زمان انتخابات سراسری مجلس نهم برنامه‌ای جامع و کامل ارائه کرده که تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهد.
 برنامه جبهه متحد مورد تایید مردم است
وی تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان در این برنامه اولویت‌های خود را برای حوزه‌سلامت، سیاست داخلی و خارجی، اجتماعی،‌فرهنگی و بالاخره اقتصادی تشریح کرده است و نتایج انتخابات نشان می‌دهد که برنامه فوق مورد تایید مردم نیز قرار دارد.
نماینده مردم تهران، ری،‌شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم با بیان اینکه مهم‌ترین بخش برنامه جبهه متحد برای مجلس نهم اقتصادی است، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نیز سال جاری را با عنوان حمایت از تولید ملی نامگذاری فرموده‌اند، اولویت مجلس نهم و نمایندگان مورد حمایت جبهه متحد بحث اقتصادی خواهد بود.

مصباحی‌مقدم خاطرنشان کرد: تلاش مجلس نهم باید حمایت از تولید ملی در راستای خنثی‌سازی تحریم‌های خارجی و افزایش توان اقتصادی کشور و قدرت خرید مردم باشد.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به برنامه جامعی که جبهه متحد در این زمینه ارائه داده و اکثریت نمایندگان نیز با برنامه فوق همراه هستند، مجلس نهم موفقیت‌های خوبی در این زمینه کسب کند.

 

https://shoma-weekly.ir/6ErUiC