مجلس

انشقاق میوه برجام را نصیب دشمن می کند

اگر انشقاق و تفرقه در حال حاضر در جامعه ایجاد شود قبل از اینکه برجام اجرایی شود میوه و ثمره آن را دشمنان ما می‌برند و آنها شاد می‌شوند.
نماینده تهران با بیان اینکه مداحان و سخنرانان مجالس امام حسین (ع) باید حقیقت و قیام عاشورا برای مردم بیان کنند گفت: این افراد باید از گفتن مسایلی که باعث انشقاق و اختلاف در جامعه می شود بپرهیزند.

لاله افتخاری، رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه پرداختن به مسایل سیاسی و جناحی در مجالس امام حسین (ع) باعث ضربه زدن به این مجالس می‌شود به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که امروز بیش از همیشه وحدت موردنیاز است و ما باید وحدت و همگرایی داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: مداحان و سخنرانان مراسم امام حسین (ع) باید بیشتر از دیگران در این مسیر وحدت و همگرایی حرکت کنند و به اختلاف سلیقه های سیاسی و جناحی در این مراسم نپردازند و تا می‌توانند مردم را به سمت کلیت پیش ببرند.

افتخاری تصریح کرد: در حال حاضر که طرح برجام در مجلس به تصویب رسید این موضوعی بود که تصمیم کلی نظام بود و تصمیم یک فرد و یا یک گروه و یک فراکسیون و یک قوه نبود بلکه تصمیم نظام بود پس بنابراین این موضوع که تصمیم نظام بوده است باید مورد پذیرش همگان باشد و همه را به سمت وحدت در این زمینه دعوت کنیم.

افتخاری تاکید کرد: نباید به انشقاق و ریشه‌های اختلاف بپردازیم زیرا سود و میوه این موضوع را دشمنان اسلام و ایران می‌برند.

وی تاکید کرد: در واقع اگر انشقاق و تفرقه در حال حاضر در جامعه ایجاد شود قبل از اینکه برجام اجرایی شود میوه و ثمره آن را دشمنان ما می‌برند و آنها شاد می‌شوند.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: مداحان و سخنرانان مجالس امام حسین (ع) باید از قرآن، عترت، دین و حقیقت و قیام عاشورا در این مجالس بگویند و مطالب عمیق و هدایتگر را برای مردم مطرح کنند نه اینکه از مسایلی که از اهمیت و اعتبار خاصی برخوردار نیستند در این مجالس استفاده کنند.

https://shoma-weekly.ir/bzlF5E