مجلس

انتظار التزام به قانون از نمایندگان بیشتر است

اگر اظهار نظری از سوی منتخبین جدید نیز می خواهد در قضیه بورسیه ها صورت بگیرد باید مبتنی بر مستندات باشد و در غیر این صورت هیچ ثمره ای برای کشور ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان نمود: اگر اظهار نظری از سوی منتخبین جدید نیز می خواهد در قضیه بورسیه ها صورت بگیرد باید مبتنی بر مستندات باشد و در غیر این صورت هیچ ثمره ای برای کشور ندارد.

لاله افتخاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهار نظر اخیر محمود صادقی نماینده مجلس دهم مبنی بر اینکه «تمام 3 هزار و 700 بورس تحصیلی خلاف قانون بوده است!» گفت:‌ مرجع رسیدگی به اتهامات در قضیه بورسیه ها مقامات رسمی هستند که اطلاع کافی و وافی از جزئیات این داستان دارند.

وی با تاکید بر اینکه هر اظهار نظر در این رابطه می بایست در چارچوب مستندات و قوانین باشد، خاطرنشان کرد:‌ انتظار می رود که همه به ویژه افرادی که دارای پست یا سمتی هستند، نسبت به رعایت قوانین دقت بیشتری داشته باشند.

افتخاری در پایان اظهار داشت: اگر در قضیه بورسیه ها اظهار نظری از سوی منتخبین جدید می خواهد صورت بگیرد باید مبتنی بر مستندات باشد و در غیر این صورت هیچ ثمره ای برای کشور ندارد.

https://shoma-weekly.ir/ZEJQBm