ویژه

انتخاب صحیح موجب رشد جهشی کشور خواهد شد

دکتر یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی و ائتلاف اکثریت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی آیت الله باریک بین در این دیدار با تاکید بر جایگاه مهم ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: خاور میانه  منطقه ای اصیل در جهان است و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) از این منطقه شروع می شود. همواره در طول تاریخ قدرت های فاسد همواره خواستار حکمرانی در این منطقه بوده اند در صورتی که خاور میانه باید مرکز ثقل جامعه و جهان باشد .
امام جمعه قزوین با اشاره به شرایط انتخابات و حضور اصولگرایان و با تاکید بر وحدت گفت: هنوز برای وحدت دیر نشده و بعد از تائید صلاحیت ها می توان به یک نفر رسید. علما و بزرگان باید معیار ها را مشخص و امتیازات نامزد ها را بررسی کنند تا مشخص شود کدام نامزد صلاحیت و مقبولیت بیشتری دارد.
وی افزود: معیار های هر فرد بیشتر بود او را انتخاب کنند و بقیه نامزد ها نیز به او کمک کنند.
آیت الله باریک بین با تاکید بر اهمیت مقبولیت نامزد انتخاباتی تصریح کرد: باید تلاش کنیم زمینه مقبولیت را برای نامزد نهایی فراهم کنیم .
همچنین در این دیدار دکترآل اسحاق با اشاره به وضعیت کشور گفت: امروز ایران اسلامی بالقوه های بسیار خوبی دارد و در حوزه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته ایم اما با چالش های مختلفی مواجه هستیم.
وی افزود: جهان از قدرت ایران ترس دارد زیرا می داند ما داعیه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را داریم و ایران تاثیر گذاری بسیاری در منطقه و جهان دارد.
نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه غربی ها علیه ایران برنامه و نقشه دارند تصریح کرد: خاور میانه شیشه عمر دنیا است به همین دلیل می خواهند این منطقه را زیر سلطه خود داشته باشند.
وی افزود: تمام تحولات تاریخی جهان در منطقه خاور میانه رخ داده و هر کس این منطقه را در دست داشته باشد حاکمیت جهان را دارد و امروز ایران در منطقه از نفوذ بسیار بالایی برخوردار است. انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را به هم ریخت و امروز بیداری اسلامی استخوان بندی منطقه را عوض کرده و دیگر دیکتاتورهایی همچون مبارک و بن علی حضور ندارند. نگرانی آنها بر این است محوریت منطقه ایران نباشد .
آل اسحاق بیان داشت: غربی ها می خواستند حکومت ایران را عوض کنند که نشد و امروز به جایی رسیده اند که می خواهند آسیب ایران برای خودشان را کم کنند . دشمن امروز از حوزه اقتصادی وارد شده و با فشار و تهدید به دنبال رسیدن اهداف خود هستند.
وی در ادامه با تاکید بر حرکت تعاملی با جهان در چهارچوب خطوط قرمز و رهنمودهای رهبری گفت: باید فضای تعامل را به جای تعارض در جهان حاکم کرد. متاسفانه برخی بی تدبیری هایی در اجرای سیاست ها وجود داشته که مشکلاتی را به وجود آورده است و باید به فضای تعاملی در چارچوب خطوط قرمز کشور و در جهت سیاست های مقام معظم رهبری حرکت کرد.
نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور استفاده نکردن از سرمایه های اجتماعی در کشور است . ما می دانیم که فتنه گران، سلطنت طلب ها، منافقین انحرافی ها و... جایی در مسئولیت های اجرایی کشور ندارند اما باید از بقیه ظرفیت های در درون خیمه نظام استفاده شود.
آل اسحاق تهدید اول غربی ها علیه ایران را در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی دانشت و گفت: امروز مردم فرصت دارند با بازبینی شرایط و عملکرد گذشته برای آینده کشور با انتخاب صحیح رئیس جمهوری کارآمد کشور به سمت پیشرفت و عدالت حرکت کند.
وی ادامه داد: مقطع فعلی نقطه عطف جمهوری اسلامی است و اگر انتخاب صحیح و درستی صورت گیرد در تمام حوزه های به صورت جهشی رشد و پیشرفت خواهیم داشت.
آل اسحاق با اشاره به آرایش سیاسی کشور در انتخابات بیان داشت: اصولگرایان، اصلاح طلبان ،طرفداران دولت و مستقلین در انتخابات آینده حضور دارند. اصلاح طلب ها برای پیروزی در انتخابات خیز برداشته اند و در ظاهر متشتت هستند اما هدف مشترک آنها این است که اصولگرایان پیروز نشوند . سرمایه گذاری اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها است .
وی در ادامه با تاکید بر وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: بخشی از اصولگرایان معتقدند اصلاح طلبان و حامیان دولت پایگاهی ندارند و می تواند رقابت بین اصولگرایان شکل گیرد اما به نظر ما رقابت اصولگرایان خطر دارد .
نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در ائتلاف 5 نفره و همچنین ائتلاف سه نفره قبول داریم که جامعتین فصل الخطاب است.در حال حاضر اقبال عمومی مردم به جریان اصولگرایی است و تشتت نباید به اصولگرایی ضربه وارد کند.

https://shoma-weekly.ir/rb4CqZ