ویژه

انتخاب خوب، زندگی خوب

این گستره حضور، دشمنان مجلس اسلامی و ایران اسلامی را – که دل در گرو تحریم انتخابات داشتند، شرمنده و رسوا و سرافکنده کرد

دکتر اسداله بادامچیان
بحمدالله ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس به سلامت و آرامش به پایان رسید.
حدود 20 برابر 290 نماینده مجلس ثبت نام کردند با اینکه پایه مدرک تحصیلی، کارشناسی ارشد بود.
این گستره حضور، دشمنان مجلس اسلامی و ایران اسلامی را – که دل در گرو تحریم انتخابات داشتند، شرمنده و رسوا و سرافکنده کرد. آنها دشمنی خود را در تحلیل‌های وارونه خواهند داشت، اما خود و همه آگاهان در جهان می‌دانند که این استقبال از طرف نامزدها، دلیلی استوار به آزادی انتخاب، احترام به رأی ملت، و اطمینان نامزدها از شمارش صحیح آراء آنهاست.
انشاءالله شرکت عموم مردم هم در روز 12 اسفند همین گونه دشمنان را خوار و سرافکنده خواهد نمود. پس از ثبت نام دو وظیفه مهم در پیش است.
1- دقت نهادها، احزاب، جبهه‌ها، ائتلاف‌ها، در معرفی فهرست شایستگان و صالحان و اصلح از نامزدهای ثبت نام کرده.
2- دقت مردم در وظیفه رأی‌دهی، و شناخت با بصیرت در انتخاب نمایندگان مجلس نهم.
جبهه متحد اصولگرایان، باری سنگین‌تر از سایر معرفی کنندگان به عهده دارد.
زیرا این جبهه پایه اصلی اصولگرایان است.
اعتبار عظیم دو آیت حق حضرات آیات‌  مهدوی و یزدی و جامعتین، رهاورد ساده‌ای نیست که پای این و آن ریخته شود.
امید اصلی ملت و انقلابیون راستین به این جبهه است که عناصر اصلی و چهره آن، یاران دیرینه انقلاب و امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه‌ای بوده و هستند جبهه متحد اصولگرایان باید و می‌تواند که مجموعه‌ای از چهره‌های اصیل و متخصص و تجربه آموخته و متعهد و انقلابی واقعی را معرفی کند که برای مردم امید بیافرینند.
کسانی که در این 30 سال، هیچ نکته تاریکی در امور مالی و اخلاقی و سیاسی نداشته‌اند کارآمد، لایق، معتدل، متدین و در خط فقاهت، و روحانیت و ولایت هر جا بوده‌اند، خدمت کرده‌اند.
جبهه متحد، جای سازشکاران، عناصر افراطی، احساساتی‌های داغ بی منطق نیست جای رنگ عوض کرده‌ها نیست، جای عاشقان پست و مقام و خود فروختگان به صاحبان مقام نیست. مسلم است که فتنه‌گران، اصلاح‌طلبان، عناصر جریانات انحرافی، اصحاب قدرت، و وابستگان و وامداران به ثروت راهی در جبهه متحد ندارند.
آنچه ضروری است این است که مجموعه معرفی شده‌های از طرف جبهه متحد اعتماد و ایمان مردم را برای تداوم خط خالص انقلاب اسلام و خط امام و رهبری را به خود جلب نمایند. وظیفه مردم مهمتر از معرفی کنندگان است.
در انتخابات، مدعیان خدمت به مردم، مدعیان ارزشهای دینی، هیاهوگران سینه چاک مستضعفین و خط امام که سینه چاکان مقام و قدرت و نفسانیات هستند فراوانند. تبلیغات کر و کور کننده، قیافه‌های به شدت حق به جانب، بسیارند.
تخریب خوبان و علی گونه‌های زمان تا آنجا که اول نماز خوان پشت سر پیامبر(ص) را بی نماز جا بیاندازند. محدودیتی ندارد.
تهمت‌های به بهشتی‌ها و مطهری‌ها، لاجوردی‌ها را به یاد داریم. منافقان و معاندان و بنی‌صدرگونه‌ها و مهدی هاشمی‌ها را همه به یاد دارند که چگونه این پاکان راستین انقلاب را به اشرافیت و انحصار‌طلبی و طرفداری از سرمایه‌داری متهم می‌کردند و امثال میرحسین‌ها را طرفدار محرومین و ابوذر زمانه معرفی می‌کردند و چه تأسف‌بار بود حال ساده دلانی که باور کردند و بعد از بهشتی‌ها، اشک حسرت و ندامت ریختند.
اینجاست که نیاز به بصیرت و آگاهی و شناخت دقیق است تا مردم به کسانی رای دهند که می‌توانند امانت ملت را با صداقت و لیاقت به عهده بگیرند و مجلس نهم را پایگاه تکمیل قوانین و انتخاب کارگزاران شایسته و پاسدار آزادی و استقلال و نظام جمهوری اسلامی و دلبسته آرمان‌ها و ارزشها، و حلال مشکلات نظام و کشور و مردم نمایند.
کسانی که به عقلانیت و اعتدال و سلامت فکر و تدبیر، شناخته شده‌اند. پاسداران اخلاقند، برای گره‌های کوری که این سالها توسط عناصر شعاری و بی تجربه برامور مردم زده شده‌اند راهکار باز کردن داشته باشند.
برای بصیرت و شناخت دقت و تحقیق شخصی، تحقیقات از گذشته و حالات و خانواده افراد داوطلب و معرفی معرفی کنندگان موثق، و تطبیق هر فرد و گروه و جبهه و جریان با رهنمودهای ولی فقیه عادل زمان، لازم است.
خوب انتخاب کنیم، خوب زندگی کنیم

 

https://shoma-weekly.ir/EboGDW