ویژه

انتخابات موجب غفلت نشود

امروز به خاطر اینکه دشمن از رهبری و ولایت‌فقیه لطمه خورده و کینه به دل دارد به دنبال تزلزل جایگاه رهبری است که مردم و مسئولان باید مراقب باشند.
حجتالاسلام محمد خرسند- مقام معظم رهبری انتخابات را تجدید نیرو برای یک ملت دانستند و اشاره کردند انتخابات زمانی که همگانی شد و همگان در آن شرکت کردند کشور عزت پیدا میکند.

تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری آغاز شده تا از راههای مختلف خود را به مردم معرفی کنند و از خبرگان نباید توقع کارهای اجرایی و حل مشکلات روزمره را داشت.

وظیفه خبرگان امر مقدس انتخاب رهبری در مواقعی است که خدای نکرده برای ولیفقیه اتفاقی بیفتد و باید با توجه به شناخت خود یا لیستها و مراکز حوزوی این انتخاب صورت گیرد.

امروز به خاطر اینکه دشمن از رهبری و ولایتفقیه لطمه خورده و کینه به دل دارد به دنبال تزلزل جایگاه رهبری است که مردم و مسئولان باید مراقب باشند.

برخی از افراد که در انقلاب از جایگاه خوب و مبارزات بسیار و مسئولیتهای رده بالایی داشتهاند اما گاهی مراقب حرف زدن خود نیستند و مانند تازهبهدوران رسیدهها حرف میزنند که باید اظهار تأسف کرد. این دسته از افراد باید مراقب گفتار خود باشند و از هر تریبونی هر حرفی را نزنند و به نهادهای قانونی حمله نکنند و جامعه را به هر نحوی ملتهب نسازند و بهانه به دست دشمن ندهند.

ما باید انسجام داخلی و وحدت ملی را تقویت کنیم و به مردم امید بدهیم و حرفی که مشکلی از جامعه حل نمیکند را از زبان جاری نسازیم.

این روزها آقای رئیسجمهور و برخی از مسئولان در هرجایی که سخنرانی میکنند در مورد استفاده از قدرت خود در زمینه تأیید صلاحیتها سخن میگویند و چرا همین قدرت برای حل مشکلات اقتصادی مردم، بهکار گرفته نمیشود.بعضی از وزارتخانهها فقط بلدند به مردم فشار بیاورند چنانچه به همان اندازه که برای چهار نفر کاندیدای رد صلاحیت شده که دل میسوزانند برای اقتصاد کشور دل میسوزانیدند امروز به این مشکلات گرفتار نبودیم. دولتمردان بهجای دلسوزی برای ردصلاحیتشدگان عملکردشان در مورد اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است برای مردم تشریح کنند و جلو واردات و قاچاق بیرویه را بگیرند تا کارخانههای کشور رو به تعطیلی نرود و به بیکاران کشور اضافه نشود به فرموده مقام معظم رهبری مبنیبر اینکه مسئولان هوشیار باشند که جنجالهای روزمره انتخاباتی آنها را سرگرم نکند و از پرداختن به مسائل مهم بهویژه اقتصاد غافل نمانند باید به این موضوع توجه داشت که گرانی و تورم، رکود بیسابقه و بیکاری از اولویتهاست و باید بهجای شعار دادن به دغدغههای مردم پرداخته شود و به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیهبر اقتصاد مقاومتی باشیم. درست است که ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم امّا بدانیم که اروپا خیر ما را نمیخواهد و ببینید بعضی از رسانههای اروپایی و آمریکایی چه مینویسند.

آنها برخی مسافرتهای مقامات ما را سفر خرید معرفی میکنند و میگویند پول تحریمها بهطور مجدد به جیب ما برگشته است که ابعاد این قراردادها باید برای مردم تبیین شود.

https://shoma-weekly.ir/rgSaIm