مجلس

امیری ایستادگی بر سر اصول ما را به نقطه پیشرفت رسانده است

آزادی برخی از متهمان فتنه 88 به علت اتمام دوران محکومیت آنها بوده است و به علت تغییر دولت نیست. زیرا دستگاه قضا یک دستگاه مجزا است و کار خود را انجام می دهد.

محمد رضا امیری عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در رابطه با آزادی زندانیان فتنه 88 و شائبه های پیرامون آن اظهار داشت:  آزادی برخی از متهمان فتنه 88 به علت اتمام دوران محکومیت آنها بوده است و به علت  تغییر دولت نیست.  زیرا دستگاه قضا یک دستگاه مجزا است و کار خود را انجام می دهد.

وی افزود: در این اقدام افرادی که محکومیت آنها به اتمام رسیده آزاد شدند و عوامل اصلی این ماجرا یعنی کروبی و موسوی در حصر خانگی هستند و محکومیت افراد دیگر هنوز ادامه دارد و در زندان به سر می برند. همچنین نماینده مردم کهنوج در رابطه با استنباط غلط رسانه ها از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه  اذعان داشت : مبحثی را که مقام معظم رهبری با عنوان نرمش قهرمانانه  مطرح کردند مطلب جدیدی نیست،  زیرا ایشان در گذشته  نیز دراین باره اشاراتی داشته اند، که بدون دست برداشتن از اصول، ما به گونه ای رفتار کنیم که درکشورهای همسایه و اروپایی و غیره احساس نشود ، ایران کشوری است که می خواهد به دیگران ظلم کند. وی افزود: ایشان بارها فرمودند که ما نه به دنبال ظلم کردن به دیگران هستیم و نه ظلم را از دیگران می پذیریم و مقتدرانه از اصولمان حمایت و دفاع می کنیم. بنابراین نرمش قهرمانانه نیز در همین راستا است و نرمش قهرمانانه  بدین معنا نیست که از اصول و آرمانهای امام و شهداو انقلاب دست برداریم و چنانچه برخی از رسانهها استنباط غلطی از تعبیر ایشان کرده بودند.  امیری خاطر نشان کرد: نامه اوباما به آقای روحانی نیز ارتباطی با این مبحث ندارد، به نظر من  آن اقدام  یک کار خاص و مجزا بوده است. عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در خصوص مسائل هسته ای ایران و مذاکرات پیشرو گفت : بحث هسته ای ما یکی از حقوقی است که ملت ایران همیشه آن را دنبال کرده است و از سیاستهای کلان کشور و نظام است که به عنوان یک حق مسلم ملت ایران از آن دفاع می کنیم .

وی در ادامه یاد آور شد: ایستادگی ها و مقاومت ما برسر مسائل هسته ای باعث گردید تا ما به این نقطه از رشد و پیشرفت دست یابیم. اما اگر در روند مذاکرات استکبار به دنبال عقب نشینی ما در مسائل هسته ای است باید گفت که این یک خیال بیهوده و باطل است و این مطلب حق مسلم ملت است و قاعدتا ملت در این عرصه کوتاه نخواهد آمد . البته این امر هم برای آنها اثبات شده است و مطمئنا با مقاومت و ایستادگی می توانیم در آینده در مذاکرات پیروز میدان شویم . امی

 

 

https://shoma-weekly.ir/KTBdij