مجلس

امیدوار به تداوم امکان کارهای جهادی شدیم

آماده سازی سریع این نمایشگاه ما را امیدوار کرد که می توانیم کارهای جهادی، نهضتی و انقلابی را با سرعت قابل قبول در کشور انجام دهیم.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت که امکانات خوبی در مجموعه شهر آفتاب فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا،لاله افتخاری در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: چندین سال است که در انتظار آن بودیم تا نمایشگاه جایگاه واقعی خود را بیابد که بالاخره این مهم رخ داد و آماده سازی این مجموعه با سرعت خوبی به انجام رسید.

افتخاری در ادامه اضافه کرد: آماده سازی سریع این نمایشگاه ما را امیدوار کرد که می توانیم کارهای جهادی، نهضتی و انقلابی را با سرعت قابل قبول در کشور انجام دهیم.

وی مکان فعلی نمایشگاه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: همجواری این نمایشگاه با حرم مطهر حضرت امام(ره)، فرودگاه امام(ره) و مراکز دانشگاهی بسیار تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه گفت: امکانات خوبی در این مجموعه فراهم شده است و با توجه به این که کار جدیدی است بالطبع نقاط قوت و ضعفی هم دارد اما به تمامی دست اندرکاران خداقوت می گوییم.

وی با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه در این مکان کمک شایانی در کاهش ترافیک است، اذعان کرد: با ایجاد دسترسی های خوب همچون مترو، اتوبوس و پارکینگ، شهروندان به آسانی به این مجموعه مراجعه می کنند و به طور قطع با تامین این امکانات؛ رضایت مردم فراهم شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درخصوص اقدامات شهرداری تهران در آماده سازی این مجموعه نمایشگاهی بزرگ گفت: انصافا کار ساخت این مجموعه بسیار گسترده و زیبا با سرعت و کیفیت بسیار خوبی پیش رفته است.

افتخاری در ادامه با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان در روزهای پنج شنبه و جمعه از نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب گفت:انشالله اکثر مردم کتاب دوست ما بتوانند از امکانات این نمایشگاه در روزهای پایانی استفاده و بهره کافی را ببرند.

https://shoma-weekly.ir/dx7Ieq