مجلس

امنیت پایدار کشور گواه شکست سرویس‌های امنیتی استکباری در برابر نظام اسلامی است

مشکل دنیای غرب این است که سازمان اطلاعاتی ما را با سازمان امنیتی خودشان قیاس می‌کنند. سازمان امنیتی دنیا به خصوص غرب براساس مادیات بنیان نهاده شده است.
حجت الله خدایی سوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در رابطه با اعتراف شبکههای بیگانه مبنی برقدرت امنیتی و اطلاعاتی ایران اظهار داشت: مشکل دنیای غرب این است که سازمان اطلاعاتی ما را با سازمان امنیتی خودشان قیاس میکنند. سازمان امنیتی دنیا به خصوص غرب براساس مادیات بنیان نهاده شده است.

یعنی از چهار چوب های خود دفاع می کنند، اما نیروهایی که استخدام می کنند چه در سطح مدیران و چه در سطح کارشناسان و یا حتی  کسانی که به عنوان خبرجمع کن و جاسوس در جاهای مختلف  دارند، با مقیاس های مادی سنجدیده می شوند.

وی با بیان آنکه بنیان و اساس کار در نظام جمهوری اسلامی برپایه اعتقادات است، افزود: آنها باید از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند در کشور ایران مسئولین انقلاب اسلامی تا به امروز،  بر طبق اعتقاداتشان عمل می کنند و می جنگند. کسی که برای اعتقاداتش جنگید، به دنبال مسائل مادی نیست. خصوصاً ما شیعیان معتقدیم اگر در راه اعتقاداتمان کشته هم شویم، شهید محسوب می شویم و وارد بهشت میشویم اگر هم باقی ماندیم به تکلیف عمل نموده ایم.

 اساس تفاوت ما با غرب در این است که آنها نمی توانند این بعد معنوی را درک کنند. سوری با اشاره به همکاری تنگاتنگ مردم با نیروهای امنیتی خاطر نشان کرد: نکته مهم و حایز اهمیت آن است که مردم ما با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی همکاری تنگاتنگی دارند، زیرا آن را در راستای دفاع از نظام و اعتقاداتشان می دانند. همین امر باعث می شود هزینه زیادی را در بر نداشته باشد و بودجه زیادی هم نمی خواهد.  نیروهای امنیتی کشورمان هم خالصانه و اعتقادی کار می کنند وآن را جنگ تمام عیار در دفاع از کشور، اسلام و دین و رهبر می دانند.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی  درادامه  یادآور شد: البته آنها با توجه به کج فهمی هایشان به این موضوع اذعان می کنند که کسی که اعتقادی می جنگد و با کسی که مادی می جنگد فرق دارد و ما تا زمانی که برای اعتقاداتمان جنگیدیم، دستاوردهایمان هم زیاد است.

آنها سی و پنج سال است ما را امتحان می کنند وعملکرد ما در مقابل تمام گردن کلفتها و سازمانهای جاسوسی  چون سیا، موساد و کاگ ب و اینتلیجنت سرویس و سایر سیستمهای امنیتی که در حوزه خلیج فارس دارند، تاکنون خداوند توفیق داده است در این جنگ اطلاعاتی و امنیتی شکست خورده اند، زیرا اگر شکست نخورده بودند در کشور ناامنی وجود داشت.

https://shoma-weekly.ir/OBWLYk