مجلس

امتیاز‌دهی یکجانبه به غرب خط بطلان بر ۸ سال دفاع مقدس و خون شهدای هسته‌ای است

نماینده تهران در مجلس گفت: امتیازدهی به غرب خط بطلانی بر هشت سال دفاع مقدس و خون شهدای هسته‌ای است که تاوان ایستادگی بر حقوق ملت در برابر زیاده خواهی غربی ها بود.

فاطمه رهبر عضو ارشد فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با فارس در واکنش به سرمقاله یک روزنامه اصلاح‌طلب گفت: موضوعات مهمی چون فعالیت‌های هسته‌ای یا نحوه برقراری ارتباط با آمریکا که در سال‌های اخیر توسط برخی افراد و رسانه‌ها مطرح شده، از سیاست‌های کلی نظام است.

وی تصریح کرد: نظام در خصوص چنین موضوعاتی تحت‌الشعاع اظهارنظرهای اشخاص و جریانات سیاسی و رسانه‌ها تصمیم‌گیری نمی کند.

رهبر متذکر شد: تعیین‌کننده تمام این سیاست‌ها، نظر مقام معظم رهبری و کارشناسی های شورایعالی امنیت ملی و دستگاه‌ دیپلماسی کشور است و لزومی ندارد برخی یاوه‌گویی ها را که در مقاطعی مطرح می شود، بزرگ‌نمایی کنیم یا افراد را در نظام شاخص بدانیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ابراز نگرانی از تفکر تسلیم، سازش و امتیاز‌دهی یکجانبه به غرب، گفت: دولت، مجلس و مردم باید در تلاش باشند که ادبیات غرب و در رأس آنها مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را به جهانیان بشناسانند.

رهبر افزود: امید است دولت نیز با پیروی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در این جهت گام بردارد تا بتوانیم احقاق حق حقوقی -سیاسی خود را از این کشورها داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به طرح امتیاز‌دهی یکجانبه به غرب که از سوی یک روزنامه اصلاح‌طلب مطرح شد، متذکر شد: امتیاز‌دهی یکجانبه به غرب یعنی خط بطلان بر هشت سال دفاع مقدس و خون شهدای هسته‌ای است که به‌دلیل ندادن هیچ‌گونه امتیازی به غربی ها بود و انشاءالله در سیاست‌های داخلی و بین‌المللی نظام برای استیفای حقوق ملت ثابت‌قدم خواهیم ماند.

https://shoma-weekly.ir/gOcP8s