مجلس

امام خمینی جهانی می اندیشید

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس، هدف و راه امام(ره) را نجات بشریت خواند و گفت: تمام مسئولان باید در جهت تحقق این اهداف حرکت کنند.

"لاله افتخاری" نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات و اسلامشهر و سخنگوی فراکسیون زنان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام (ره) گفت: هدف امام (ره) همان هدف دین مبین اسلام، یعنی نجات بشریت بود و بر همین اساس زمانی که مردم شعار "جنگ، جنگ تا پیروزی را سر می‌دادند" حضرت امام (ره) می‌فرمودند، پیروزی خودمان هدف نیست بلکه هدف رفع فتنه از عالم و نجات بشریت است.
 
وی در ادامه افزود: هدف امام (ره) نه نجات کشور، نجات مسلمانان و نجات شیعیان، بلکه نجات بشریت از بند استعمار و بردگی نوین بود که مردم به آن دچار شده بودند و عده‌ای نیز از آن بهره می‌گرفتند.
 
افتخاری با بیان اینکه حضرت امام (ره) خود را خدمتگذار این راه می‌دانستند، تصریح کرد: حضرت امام (ره) در این راه جهانی فکر می‌کردند تا این انقلاب بتواند پا بگیرد و این شجره طیبه ریشه بدواند و الهام‌بخش جهانیان باشد.
 
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) با نگاه دینی خود نسبت به کرامت زنان، محرومین، مستضعفین، کارگران و اقشاری که در طول تاریخ بیشترین صدمه را دیدند توجه جدی داشتند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: امام(ره) در این راه از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و تاکید ایشان نیز در این راه بر نیروی مردمی بود و توانستند با ظرفیت‌سازی برای نیروی مردمی، توکل به خدا و امید، پیروز شوند.
 
افتخاری در خاتمه به راه تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولین باید برای به کارگیری از نیروهای مردمی، ظرفیت‌سازی و برنامه‌ریزی کنند ضمن آنکه مردم و مسئولین باید پشت سر ولایت فقیه بایستند تا این انقلاب تداوم داشته باشد و روز به روز باشکوه‌تر و موفق‌تر باشد، همان‌گونه که حضرت امام(ره) فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به شما نرسد، چراکه این ولایت‌فقیه است که تداوم بخش را  راه انبیاء و اولیاء و  پرچم‌دار نجات بشریت و هدایت آنهاست.

https://shoma-weekly.ir/tnbb1x