مجلس

اقدامات وزارت اطلاعات قابل تحسین و تکریم است

حجت الاسلام روح الله بیگی: قابل کتمان نیست از زمانی که آقای مصلحی در تصدی این وزارتخانه قرار گرفته اند اقدامات بسیار مهمی را همچون دستگیری ریگی و دستگیری عوامل موساد و ... انجام دادند و به منصه ظهور گذاشتند.
روح الله بیگی نماینده منتخب مردم میاندوآب و تکاب  در مجلس نهم در خصوص دستگیری عوامل موساد توسط وزارت اطلاعات  ضمن تقدیر از وزیر اطلاعات  اظهار داشت : قابل کتمان نیست از زمانی که آقای مصلحی در تصدی این وزارتخانه قرار گرفته اند اقدامات بسیار مهمی را همچون دستگیری ریگی  و دستگیری عوامل موساد و ...   انجام دادند و به منصه ظهور گذاشتند.
وی در رابطه با ترور دانشمندان هسته‌ای به خبرنگار نشریه شما گفت: هنگامی که دشمنان از تمام ترفند های خود  ناامید شدند به ترور دانشمندان هسته ای ما روی آوردند و به گمان آنکه با کشتن نخبگان می توانند به اهداف شوم خود برسند، در حالی که آنان هر گاه دست به چنین اقداماتی زدند به تعبیر امام (ره) ملت ما محکم تر وارد عرصه شده است . وزارت اطلاعات به خاطر این اقدام، قابل تحسین و تکریم است .
وی همچنین در خصوص مهمترین محور برنامه خود در مجلس نهم گفت : مهمترین محوری که بنده در مجلس دنبال خواهم کرد رفع معضل بیکاری جوانان است زیرا این مسئله یکی از اصلی ترین مسائل مربوط به حوزه انتخابیه بنده و جوانان  است . با توجه به نامگذاری سال که تولید ملی و حمایت ازکار و سرمایه ایرانی است می توان در این زمینه اقداماتی را انجام دهیم که هم ایجاد اشتغال نماییم و هم رفع فقر شود . لذا اگر بشود از سرمایه گذاران دعوت کرد تا سرمایه‌گذاری کنند و البته تا به امروز با چند نفر از این عزیزان صحبت کرده ام  و دعوت به کار کرده ایم تا بیایند در این حوزه سرمایه گذاری کنند تا از سرمایه وجودی جوانان نیز بتوانیم استفاده نماییم .

https://shoma-weekly.ir/WQQjyh