مجلس

اقدامات دشمن در ناامن جلوه دادن انتخابات ناکام می ماند

در طی این سالهای گذشته از انقلاب دشمنان نظام ما سرمایه گذاری کرده اند تا به این مردم و نظام ضربه بزنند. خصوصاً طی این چهار سال به وسیله جنگ نرمی که راه‌اندازی کرده اند درصدد ناامید کردن مردم است اما به دلیل عدم موفقیت هم اکنون وارد فاز عملیاتهای سخت افرازی شده اند تا با ترور و کشتار به خواسته خود برسند.
حجت الله خدایی سوری نماینده مردم دلفان و سلسله ضمن تقدیر از دستگاههای امنیتی کشور جهت انهدام دو تیم تروریستی در مرزهای کشور اظهار داشت: در طی این سالهای گذشته از انقلاب دشمنان نظام ما سرمایه گذاری کرده اند تا به این مردم و نظام ضربه بزنند. خصوصاً طی این چهار سال به وسیله جنگ نرمی که راهاندازی کرده اند درصدد ناامید کردن مردم است اما به دلیل عدم موفقیت هم اکنون وارد فاز عملیاتهای سخت افرازی شده اند تا با ترور و کشتار به خواسته خود برسند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: البته به آنها اثبات شده است در این 7الی 8 سال گذشته علیرغم ناامنی هایی که در عراق، افغانستان و اطراف کشور ما وجود دارد، نمیتوانند اقدامی علیه ما انجام دهند. اکنون هم به فضل خداوند و با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی دوگروهک تروریستی دستگیر شدند.

این عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی با تأکید براینکه این اقدامات در راستای ناامن جلوه دادن انتخابات آتی است، اذعان کرد: طبیعی است که دشمنان نظام اسلامی ما همیشه تلاش میکنند که در داخل کشور عملیات خرابکارانه انجام دهند که غالباً با لطف خدا و تلاش نیروی امنیتی این اقدامات خنثی شده است. به نظر میرسد این اقدام اخیرشان برای به آشوب کشاندن انتخابات بوده است که با مددالهی نیروهای امنیتی ما توانستند آنها را شناسایی کنند.

سوری تأکید کرد : مطمئناً دشمنان ما دائماً مشغول توطئه چینی هستند و یقیناً این اقدام آخرشان نخواهد بود.

آنها همواره به دنبال این هستند که بتوانند مردم را که با امواج دروغ و ماهواره ای تحت تأثیر قرار بدهند و با ناامن نشان دادن کشور، در این ایام فضای انتخاباتی را ناامن نشان بدهند و ما باید در این فضای خاص کشور کاملاً هوشیار باشیم .

https://shoma-weekly.ir/WasbNb