مجلس

اقتصاد مقاومتی نیازمند اندیشه نخبگانی، عزم اجرایی و چابکی سیستم است

عبدالرضا مصری معتقد است، با حرف زدن و شعار دادن نمی‌توان به اقتصادی مقاوم رسید. رسیدن به نقطۀ مطلوب نیازمند اندیشۀ نخبگانی، عزم اجرایی و البته چابکی سیستمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ عبدالرضا مصری؛ نمایندۀ مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه مجلس‌شورای‌اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اجتماع نخبگانی، گفت: هیچ فردی نمی‌تواند به همۀ تخصص‌های لازم برای رفع مشکلات کشور تسلط داشته باشد، بنابراین لازم است مسؤولان کشور از تفکر و توان نخبگانی کشور بهره برند.

وی افزود: برگزاری این قبیل نشست‌ها، هم سبب دریافت ایده‌های نو و دانش‌بنیان برای رفع مشکلات موجود کشور است و هم زمینه‌ساز ارتباط بیشتر مسؤولان با اجتماع نخبگانی خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: تنها با حرف زدن و شعار دادن نمی‌توان به اقتصادی مقاوم رسید. رسیدن به نقطۀ مطلوب نیازمند اندیشۀ نخبگانی، عزم اجرایی و البته چابکی سیستمی است.

عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه مجلس‌شورای‌اسلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان استان در حل مسائل، اظهار داشت: همۀ مسؤولان درون‌استانی، خاصه نمایندگان استان در مجلس، باید خود را ملزم به حضور در نشست‌های هم‌اندیشی با نخبگان بدانند و از این راه از ایده‌های آگاه شوند.

https://shoma-weekly.ir/XeF1S2